موفقیت های بی بدیل نظام در سایه وحدت است

کاکایی،گفت: رمز بقای انقلاب و موفقیت های بی بدیل نظام در سایه وحدت است.

 مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برشمردن اهمیت وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان، گفت: جمعیت مسلمانان جهان در صورتی که متحد و یکپارچه باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند باعث انحراف آن شود و به آنها ظلم کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب ،افزود:هرچه اتحاد، همدلی و برادری در بین مسلمانان بیشتر شود، زمینه رشد، بالندگی فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی بیش از پیش فراهم می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مذاهب مختلف اسلامی مشترکات دینی بسیاری دارند که لازم است در  هفته وحدت این مشترکات برای تحکیم وحدت و دوری از تفرقه،  تقویت شوند .

 

کاکایی،تصریح کرد: وحدت از مهم‌ترین فرایض دین اسلام بوده و بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر دعوت به وحدت و اخوت بین مسلمان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب،اظهار کرد: اگر وحدت به صورت کلی در جهان اسلام محقق شود قدرت جهان اسلام بسیار بیشتر از گذشته نمایان خواهد شد و تفکر و گفتمان وحدت باید بیش از پیش در جامعه گسترش پیدا کند.

 

وی گفت:جامعه اسلامی امروز با وحدت و برادری خواهد توانست در مقابل تمام کفر بایستد، لذا پرداختن به مقوله وحدت و تاکید بر اشتراکات مذهبی بین مذاهب اسلامی از مهمترین وظایف آحاد امت اسلامی است.

 

 

 

کد خبر 1223046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha