تبعیت از فرامین رهبری تنها راه نجات از فتنه‌های استکبار است

ریاحی با بیان اینکه تبعیت از فرامین رهبری رمز غلبه بر توطئه‌های گوناگون دشمنان است، افزود: ما تابع منویات مقام‌ معظم رهبری هستیم و دلبستگان کدخدا بدانند با درایت و هوشیاری پلیس و نیروهای امنیتی و همکاری مردم توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، عبدالله ریاحی امروز(۲۰مهر) در نشست مسئولان ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مازندران که با هدف گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه ایثار و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان را فراموش نخواهد کرد، گفت: روحیه شهامت، شجاعت و استقامت را باید به نسل جوان انتقال داد.

 

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران افزود: شهدا با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و سرزمین اسلامی مجاهدانه تلاش کردند و امروز مهم‌ترین وظیفه ما تداوم راه آن‌ها است.

 

وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره و از نیروهای مردمی، بسیج و انتظامی در مهار اغتشاش قدردانی کرد.

 

 ریاحی با تاکید بر اینکه تبعیت از فرامین رهبری رمز غلبه بر توطئه‌های گوناگون دشمنان است، افزود: ما تابع منویات مقام‌ معظم رهبری هستیم و دلبستگان کدخدا بدانند با درایت و هوشیاری پلیس و نیروهای امنیتی و همکاری مردم توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه بصیرت افزایی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، گفت: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین شاخصه برای مقابله با هرگونه نابسامانی و اغتشاش است.

 

ریاحی به در پیش بودن هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج و قدردانی از جامعه بسیج و خانواده‌های شهدا پای کار باشند.

 

کد خبر 1223069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha