قرعه کشی نهضت ملی مسکن در آستارا / اسامی اعلام می‌شود

گرویان از قرعه‌کشی تخصیص فازهای نهضت ملی مسکن به صورت نرم‌افزاری خبر داد و گفت: اسامی متقاضیان منتخب در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در دسترس عموم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «مهدی گرویان» امروز ( چهارشنبه، ۲۰ مهر) در مراسم قرعه کشی نهضت ملی مسکن که در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد، اظهار کرد: قرعه‌کشی تخصیص فازهای نهضت ملی مسکن به صورت نرم‌افزاری انجام شد.

 

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندر آستارا افزود: اسامی متقاضیان منتخب در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در دسترس عموم قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه اجرا می شود، تصریح کرد: ۶۱۲ واحد در قالب این طرح ساخته شده و تحویل متقاضیان می شود‌‌.

 

گرویان با اشاره به اینکه واحد‌های مسکونی در قالب طرح ملی مسکن در سه فاز ساخته می شود ، ادامه داد: تعداد واحدهای هر فاز ۲۰۴ واحد است.

 

وی از تعیین پیمانکار برای اجرای فاز اول نهضت ملی مسکن در آستارا خبر داد و تصریح کرد: این فاز  در مرحله نقشه‌کشی و دریافت پروانه بوده، پیمانکار فاز اول مستقر شده است.

 

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندر آستارا به ثبت نام سه هزار و ۴۰ نفر در قالب طرح ملی در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد درخواست ۲ هزار و ۴۲۵ واجد شرایط شناخته نشده و درخواستشان رد شد که از آن میان ۵۱۴ نفر در تایید شد.

 

گرویان اضافه کرد: از میان تاییدشدگان ۴۱۸ نفر شامل ۲۵۲ نفر از متقاضیان عادی ۴۰۰ میلیون ریال اولیه را واریز کرده‌اند؛ همچنین ۱۵۴ نفر افراد زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و ۱۲ نفر افراد زیر پوشش بهزیستی هستند. که از میان آنها ۵۰ درصد از افراد زیر پوشش کمیته امداد و ۶ نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی آورده خود را پرداخت کردند.

 

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بندر آستارا ادامه داد: سهم آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی منابعی هستند که به پیشرفت این پروژه کمک می‌کنند و از این رو انتظار می‌رود متقاضیان در موعد مقرر نسبت به پرداخت مبالغ مورد نظر اقدام کنند.

 

گرویان گفت: با توجه به قرعه‌کشی که امروز صورت گرفت، ۱۰ نفر از متقاضیان به فاز سوم منتقل شدند که در صورت باز شدن دوباره سامانه، ثبت‌نام افراد جدید و انجام فرآیندهای مربوطه، با تکمیل ۲۰۴ متقاضی عملیات اجرایی این فاز هم آغاز می شود.

کد خبر 1223085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha