حمایت از کودکان از مهمترین فعالیت های بهزیستی است

زیدوند با اشاره به اهمیت حمایت از کودکان در بخش های مختلف فرهنگی، آموزشی و تحصیلی گفت: حمایت از کودکان از مهمترین فعالیت های بهزیستی است که گام های موثری در این راستا برداشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «محمد زیدوند» عصر امروز چهارشنبه (20 مهر) در مراسم بزرگداشت هفته ملی کودک، ویژه جامعه هدف بهزیستی، ضمن گرامیداشت این ایام به ارایه گزارشی از فعالیت های سازمان بهزیستی در راستای حمایت از کودکان پرداخت و گفت: یکی از اقدامتی که سازمان بهزیستی در سطح جامعه ارائه می دهد بحث حمایت از کودکان است.

 

سرپرست بهزیستی استان مرکزی، افزود: حمایت های بهزیستی حمایت های در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، تحصیلی و توانمند سازی است و در سطح استان یک مرکز حمایتی آموزشی کودکان داریم که تحت پوشش موسسه سپیده صبح پگاه است و به ارایه خدمات به کودکان می پردازد.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه در شهرستان ساوه نیز در حال تاسیس یک مرکز هستیم، ادامه داد: با تاسیس این مراکز امید است بتوانیم به 289 کودک شناسایی شده در سطح استان خدمات آموزشی و رفاهی ارایه دهیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این خدمات شامل توانمند سازی در حوزه های اشتغال، آموزش و فرزندان باز مانده از تحصیل و هم در حوزه خانواده های آنها است که بتوانیم خانواده را طوری توانمند سازیم که این عزیزان دیگر نیازی به فعالیت های کودکان در بخش های حمایتی از خانواده نداشته باشند.

 

زیدوند ادامه داد: سیاسیت سازمان بهزیستی کشور در همه حوزه ها، حمایت از اقشار مختلف جامعه است و ما در این راستا از بخش های مختلف جامعه یاری می خواهیم تا بتوانیم خدمات بیشتر و ارزشمند تری را به جامعه هدف ارایه دهیم.

 

سرپرست بهزیستی استان مرکزی ضمن تقدیر از همدلی و همراهی شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، گفت: یکی از دستگاه های که همیشه همکاری ویژه در راستای حمایت از کودکان داشته است مجموعه شهرداری است که تلاش های این عزیزان جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 گفتنی است در این مراسم شاد که ویژه کودکان کار و تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی برگزار شد هدایایی به کودکان اهدا شد.

کد خبر 1223131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha