اغتشاش به ضرر مردم و توسعه کردستان است/آوردن تانک به سنندج شایعه رسانه‌های معاند است

سردار حسینی گفت: انتقاد سازنده همواره باید وجود داشته باشد اما تخریب و اغتشاش به ضرر خود مردم و توسعه استان کردستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «سردار سید صادق حسینی» عصر چهارشنبه(۲۰ مهرماه) در نشستی با خبرنگاران رسانه‌های جمعی در سنندج به نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ روانی دشمن پرداخت و اظهار کرد: رسانه‌ها در این زمینه نقش موثری دارند‌ و نیاز است با اقناع و آگاه سازی جامعه و قشر جوان و تبیین اهداف دشمن  نقش‌آفرینی کنند.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: دشمن می‌خواهد از داخل ما را دچار تفرقه کند، بنابراین رسانه‌ها باید ورود کرده و خانواده‌ها و جامعه را ضمن آگاه‌سازی به آرامش توصیه کنند.

 

 

وی یادآور شد: در چند سال اخیر پیشرفت‌های زیادی در بخش‌های مختلف کرده‌ایم که این مهم موجب نگرانی دشمنان شده و از این‌رو همواره به دنبال ایجاد فتنه و آشوب هستند.

 

 

سردار حسینی عنوان کرد: در وقایع اخیر دشمنان با تمام توان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی کشور به ویژه استان کردستان تلاش کردند و جای نخبگان در این عرصه برای مقابله با جو روانی موجود، خالی بود.

 

 

وی عنوان کرد: آوردن تانک به سنندج شایعه رسانه‌های معاند است و انتظار می‌رود در شرایط کنونی نخبگان برای خنثی کردن توطئه دشمنان که جو روانی گسترده‌ای علیه نظام و مردم ایران به راه انداخته‌اند، گام بردارند.

 

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه باید از منافع کشورمان دفاع کنیم، اعلام کرد: تخریب اموال عمومی توسط برخی افراد سودجو و فریب خورده جای انتقاد دارد و برخی از روی هیجان، احساسات و تبلیغات رسانه‌ای دشمن دست به این کارها می‌زنند که باید آنان را آگاه کرد.

 

 

وی تصریح کرد: مرگ مرحومه مهسا امینی فقط بهانه دشمن برای فتنه و اغتشاش در کشور بود وگرنه رسانه‌های معاند برای فاطمه اسدی یا شلیر رستمی اظهار تاسف نکردند و فقط روی مرگ دختر سقزی مانور دادند.

 

 

سردار حسینی خواستار همفکری برای رفع مشکلات و آگاه‌سازی قشر جوان شد و اضافه کرد: انتقاد سازنده همواره باید وجود داشته باشد اما تخریب و اغتشاش به ضرر خود مردم و توسعه استان است.

کد خبر 1223149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha