مسلمانان اسیر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان نشوند

حجت الاسلام گرزین گفت: مسلمانان باید مراقب باشند اسیر فتنه ها، حیله ها و نقشه های دشمنان غدار و قسم خورده اسلام و مسلمین نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در مراسم کاروان قرآنی شمیم رحمت در سایه‌سار وحدت که در شهرستان آق قلا برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت اظهارکرد: همه انبیای الهی شعار توحید سردادند؛ توحیدی که مهدویت و عدالت ارکان اصلی آن است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خداوند در قرآن کریم انسان ها را به دو گروه تقسیم کرده است. گروهی که فقط یک ولی دارند و آن هم خداوند متعال است و در مقابل حزب الشیطان قرار دارد که قدرت، شهوت، ثروت و ... هرکدام رهبر و خدای این گروه از انسان ها است.

 

وی افزود: دشمنان خدا و دین خدا هرجا ببینند که شعار توحید، مهدویت و عدالت سر داده می شود شروع به ایجاد فتنه، مکر و حیله و اختلاف بین مومنان می کنند تا آنان را به خودشان مشغول کنند.

 

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: انقلابی به نام اسلام، توحید، عدالت، انسانیت، معنویت و عزت و کرامت در برابر همه تدابیر شرق و غرب عالم قد علم کرد و با اینکه همه دنیا یکی شده بودند تا این انقلاب را به زمین بزنند اما کور خواندند و این انقلاب صاحب دارد.

 

وی گفت: انقلابی که به نام خدا و کنار زدن طاغوت های زمان آغاز شده طبیعی است که دشمنان به دنبال تضعیف این انقلاب باشند. برای همین دائم نقشه می کشند تا هرجا نورخدا روشن شده را خاموش کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مسلمانان باید مراقب باشند اسیر فتنه ها، حیله ها و نقشه های دشمنان غدار و قسم خورده اسلام و مسلمین نشوند.

 

کد خبر 1223180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha