۲۵ بانوی فعال قرآنی در مدارس فعالیت می کنند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: ۲۵ بانوی فرهنگی فعال قرآنی که از اعضای گروه نهضت پیشرفت بانوان، گروه دختران حاج قاسم سلیمانی و هیات اندیشه ورز قرآنی هستند در مدارس از ظرفیت آنان استفاده خواهد شد.

«حجت الاسلام کاظم حریف» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: از ظرفیت 25 بانوی فرهنگی فعال در عرصه قرآن، دانش آموزی، مدارس، تربیت و غیره جهت حوادث و اغتشاشات اخیر و آگاهی بخشی برای دانش آموزان در سطح مدارس استفاده خواهد شد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: تبلیغ و ترویج و آگاهی بخشی با مسائل روز خصوصا برای نسل نوجوان و جوان در مدارس ضروری و مهم است که باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد و قبل از آغاز فعالیت ها جلسات متعددی با بانوان فرهنگی فعال قرآنی و مسئولان مربوطه برگزار شده است.

 

حجت الاسلام حریف با اشاره به هفته وحدت خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه های متعددی از سوی هیئت ها و جوانان در سطح مساجد شهر و روستا برگزار شده که برنامه محوری در شب میلاد رسول اکرم(ص) در محل مسجد جامع و مسجد مسلم بن عقیل(ع) انجام و جشن ویژه بانوان روز جمعه توسط هیئت اندیشه ورز اداره تبلیغات اسلامی شیروان در محل دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: در قرآن سفارش شده به تمام مسائل زندگی  و اینکه همه باید اتحاد و همدلی داشته باشند و در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، وحدت حاکم باشد.

کد خبر 1223191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha