برگزاری جشن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) دربقاع شاخص ملایر

حجت الاسلام عباسی گفت: جشن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) در بقاع شاخص ملایر برگزار می شود.

 

«حجت الاسلام ابوذر عباسی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان  با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت : همزمان با ایام فرخنده هفته وحدت و میلاد سراسر نور پیامبر مهربانی ها مراسم جشن و مولودی خوانی در بقاع شاخص شهرستان ملایر برگزار می گردد.

  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر هدف از برگزاری این برنامه ها را استفاده از فضای معنوی امامزادگان و ایجاد شادی و نشاط در بین مردم و آشنایی با سیره و فضایل حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) برشمرد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از برگزاری مراسم ویژه در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و امامزاده ابراهیم طجرسامن اطلاع داد و گفت: مولودی خوانی، برپایی ایستگاه های صلواتی، پخش شیرینی و سخنرانی از برنامه های هفته وحدت در بقاع متبرکه ملایر است.

 

وی برگزاری نماز جماعت و پاسخگویی به سئوالات شرعی را از دیگر برنامه های این ایام در بقاع متبرکه ملایر دانست.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود از توزیع دو هزار بسته های مهر تحصیلی بین دانش آموزان  زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ملایر در روزهای آینده خبر داد و افزود: در این زمینه بسته کامل نوشت افزار و کیف بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه این طرح برای یازدهمین سال است که در شهرستان ملایر اجرا می شود افزود: این بسته ها از محل  نیت و موقوفات سیف الدوله تهیه شده که 400 میلیون تومان نیز برای آن هزینه شده است.

کد خبر 1223201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha