۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای منابع طبیعی خراسان جنوبی مصوب شد

نصرآبادی گفت: از محل مصوبات سفر دور اول ریاست جمهوری به خراسان جنوبی، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار سه ساله (از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳) برای منابع طبیعی و آبخیزداری استان مصوب شد.

علیرضا نصرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی، اظهار کرد: از محل مصوبات سفر اول ریاست جمهوری، در حوزه منابع طبیعی 200 میلیارد تومان اعتبار سه ساله از 1401 تا 1403 مصوب شد.

 

مدیرکل منابع طبیعی آبخیزداری خراسان جنوبی با بیان اینکه از این مقدار، تاکنون حدود 30 میلیارد تومان طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه تخصیص داده شده است، افزود: همه دستگاه های متولی منابع طبیعی شامل حوزه آبخیزداری، بیابانزدایی، جنگل و مرتع و کمک به صندوق توسعه منابع طبیعی پیشنهادهای خود را برای سفر دوم ریاست جمهوری به استان آماده کرده اند.

 

وی در ادامه خواستار توجه ویژه اعتباری در سه بخش توسعه آبخیزداری، اجرای عملیات مقابله با بیابازایی، کمک به بخش جنگل و مرتع و تامین سهم دولت در تشکیل صندوق حمایت از  توسعه منابع طبیعی استان شد و گفت: پیشنهادات این سه بخش برای دور دوم سفر ریاست جمهوری مصوب شده است.

 

نصرآبادی تصریح کرد: روند رو به رشد عرصه های بیابانی، سیاست های دولت و اجرای مصوبات شورای آب کشور نیازمند توجه و نگاه جامع تر دولت به حوزه های آبخیزداری و تأمین اعتبار ویژه دارد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1223209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha