۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان ماسالی اهدا شد

حیدری گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد ماسال اهدا شد.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: تحکیم بنیان خانواده با ارائه تسهیلات ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از جمله حمایت‌هایی است که توسط نهاد کمیته امداد با کمک خیرین صورت می‌گیرد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: به مناسبت جشن میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص)، 45 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه این سری از جهیزیه‌ها شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون است گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماسال آمادگی لازم برای دریافت مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران را در راستای رفع نیازهای محرومین دارد.

 

حیدری با بیان اینکه این نهاد مقدس برخواسته از اندیشه امام راحل است تصریح کرد: امروز کمیته امداد در خدمت رسانی به محرومان بخوبی وارد عمل شده و خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال بیان کرد: به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قبل از ازدواج نیز خدمات دیگری از جمله مشاوره خانواده، دوره‌های مشاوره‌ای پیش و پس از ازدواج و دوره‌های احکام اسلامی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ارائه مشاوره به نوعروسان و نودامادان سبب کاهش درصد طلاق در جامعه می‌شود خاطرنشان کرد: محور و حرکت اصلی کمیته امداد بر پایه خانواده‌ها و تحکیم آنها است.

 

 

کد خبر 1223230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha