احیای فرهنگ دفاع مقدس راهبرد اصلی عبور از فتنه ضد انقلاب است

حسینی پوربا بیان اینکه به فرموده رهبری راه برون رفت از فتنه ها ایستادگی است، گفت:فتنه اخیر نسخه دشمن برای براندازی نظام است که به فرموده رهبری باید همانند دوران دفاع قدس در برابر اغتشاش گران ایستادگی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیدمحمود حسینی پور امروز( ۲۱مهر) در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادو خاطره ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس و ۴۳شهید مدافع حرم استان، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اگر زنده است و امروز در جهان بعنوان یکی از کشورهای منحصر به فرد اسلامی محور مقاومت است به برکت وجودی دفاع مقدس است.

 


استاندار مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس همانند صحنه کربلا است، افزود: در تاریخ اسلام رویدادهای تاریخی بیشماری دارد اما آنچه توانست پرچم اسلام و اهل بیت علیهم السلام را بعداز ۱۴۰۹سال به فرازهای بلند تری برساند مسیر عاشورایی کربلا بود.

 

حسینی پور ادامه داد:تاکنون با فرهنگ دفاع مقدس در برابر تمام فتنه ها و دسیسه های مختلف که دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده اند ایستاده ایم . هر زمانی دچار چالش و مسائلی به لحاظ امنیتی می شویم حضور یادگاران دفاع مقدس سکینه ای برای عبور از مشکلات است .

 

وی به نگاه رهبری به دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: ایشان با تمام دغدغه هایی که دارند تمام کتاب های دفاع مقدس را مطالعه می کنند و نظرات خویش را عرض می نمایند.

 

حسینی پور با بیان اینکه هر هفته تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا با رهبری دیدار دارند، گفت: رهبری نسبت به ارزش های دفاع مقدس توجه ویژه ای دارند چرا که نسل های آینده بدانند اگر می خواهید جمهوری اسلامی ایران از مسیر خود خارج نشود باید تمام سیاست های اجرایی شما منطبق بر فرهنگ دفاع مقدس باشد.

 

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری راه برون رفت از فتنه ها ایستادگی است، افزود: حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در برابر صدام و صدامیان ایستاد و امروز نظام الگویی برای دنیا شده است.

 

حسینی پور به اغتشاشات اخیر کشور و حرف های دو پهلو برخی سیاسیون اشاره و بیان کرد: فتنه اخیر نسخه دشمن برای براندازی نظام است که به فرموده رهبری باید ایستادگی کرد.

 

وی به نقش امپراطور رسانه ای استکبار برای شعله ورشدن فتنه در کشور اشاره کرد و گفت:  وضعیت جریان معاندی که دست در دست استکبار دارد را به زودی تعیین تکلیف خواهند شد.

 

حسینی پور با بیان اینکه یاران دیروز انقلاب که امروز می گویند جمهوری اسلامی به بن بست رسیده باید بگویم شما به بن بست رسیده اید و این نظام که ریشه ای تنومند همانند دفاع مقدس دارد استمرار و بقا خواهد داشت، افزود: جمهوری اسلامی امتداد نهضت عاشورا است .

 

وی با بیان اینکه افرادی همانند مسیح علی‌نژاد و رضا ربع پهلوی عیاش نمی تواند به انقلاب اسلامی ایران آسیب بزند، گفت: تمامی مسئولین باید تلاش کنند دفاع مقدس که فرهنگ مقاومت و ایستادگی است در کشور احیا شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه با ایستادگی صدای شکسته شدن استخوان های دشمن را خواهیم شنید، خاطرنشان شد: باید سبک زندگی و مسیر و فرهنگ دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود.

 

وی با بیان اینکه حضور برخی از جوانان در جمع آشوبگران نتیجه کوتاهی برخی از ما مسئولین است که در بحث تبیین دستاوردهای دفاع مقدس غفلت کردیم، گفت: باید با زبان روز جوانان به ویژه در فضای مجازی دستاوردهای نظام و دفاع مقدس بازگو شود.

کد خبر 1223261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha