ناامنی میوه تلخ تفرقه است/ برنامه دشمن ایجاد جنگ‌های مذهبی و قومیتی است

حجت الاسلام دیلم ناامنی را میوه تلخ تفرقه و آشوب عنوان کرد و گفت: دشمن تلاش می کند با وارونه نشان دادن واقعیت ها و خبررسانی های دروغ و همچنین دامن زدن به برخی اختلافات جزئی آتش جنگ های مذهبی و قومیتی را شعله ور کند.

حجت الاسلام «نورعلی دیلم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: مردم ایران از شیعه و سنی و از هر زبان و قومیتی، مهمان این نظام و انقلاب نیستند بلکه آنان همه کاره این نظام هستند و امروز به خاطر امنیتی که داریم، مدیون جمهوری اسلامی هستیم.

 


رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: تنوع قومیتی و مذهبی که می توانست برای هر کشوری یک تهدید باشد در جمهوری اسلامی با توجه به ماهیت انقلاب و رویکرد امامین انقلاب اسلامی به مسئله وحدت، تبدیل به یک فرصت شده است و دشمن قصد دارد از همین فرصت علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کند.

 


وی با بیان اینکه راهبرد دشمن از سال 2000 به بعد علنی تر شده و جنگ های نیابتی را در کشورهای اسلامی به راه انداخته است، افزود: دشمن به دنبال جنگ قومیتی و مذهبی در کشورهای اسلامی از جمله ایران است.

 


حجت الاسلام دیلم خاطرنشان کرد: مسلمانان باید مراقب توطئه های دشمنان باشند و بدانند میوه تلخ جدایی و تفرقه چیزی جز ناامنی و آشوب نیست و دشمن هم دقیقا همین مسئله را دنبال می کند.

 

کد خبر 1223280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha