مدیر ستاد و مدیران کانون های مساجد استان سمنان با آرمان های شهداتجدید میثاق کردند

مدير ستاد و مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان بمناسبت سالروز بيانات مقام معظم رهبري در جمع روحانيون خراسان شمالي در سال ۱۳۹۱، با آرمان هاي شهدا تجديد پيمان کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان سمنان به همراه تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در زمینه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در 19 مهر ماه سال 1391 ، با حضور در گلزار شهدای روستای چهارطاق با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

 

حجت الاسلام«سید علی موسوی» در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا،گفت: همه ما به خون شهدا بدهکار هستیم و امروز با ادامه دادن راه شهدا باید دین خود را به آنان ادا کنیم.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود:عزت، آزادی، استقلال جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم چراکه این خون شهدا بود که باعث ماندگاری نظام اسلامی شده است.

 

وی امنیت امروز جامعه را مرهون رشادت های شهدا داسنت و افزود: تجدید میثاق با شهدا و تکریم خانواده شهدا باید در اولویت کار بویژه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان باشد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به طرح سه شنبه های تکریم درکانون های مساجد اظهارداشت: این طرح یک ظرفیت مناسب برای تکریم خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران است که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 1223281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha