درخشش نمایش «۵۷» در جشنواره تئاتر «میثاق» با کسب چهار عنوان

میرزایی گفت: در پی رقابت نمایش «۵۷» با ۲۷ اثر مونولوگ از سراسر کشور این نمایش موفق به کسب چهار عنوان در جشنواره تئاتر «میثاق» شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، بهرام میرزایی، امروز پنج شنبه (21 مهر) از کسب چهار عنوان برای نمایش «57»  در جشنواره تئاتر «میثاق» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: در پی رقابت نمایش «57» با ۲۷ اثر مونولوگ از سراسر کشور این نمایش موفق به کسب چهار عنوان در جشنواره تئاتر «میثاق» شد.

نویسنده و کارگردان نمایش «57» ادامه داد: این نمایش در دوازدهمین جشنواره تئاتر «میثاق» با حضور گروه های نمایشی سراسر ارتش از ۱۵ مهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان شرکت کرد و چهار عنوان را از آن خود ساخت.

وی اضافه کرد: کسب مقام سوم موسیقی به صورت مستقل برای علی آقا حسینی و مهدی هاشمی شیرازی، مقام سوم نمایشنامه نویسی و کارگردانی برای بهرام میرزایی و تقدیر از بازیگری زن برای شهرزاد بداغی این چهار عنوان را شامل شده است.

میرزایی تاکید کرد: یکی از شرایط دریافت مقام های اول تا سوم داشتن جشنواره تئاتر «میثاق» ارتش وابستگی درجه یک کاندیداها به خانواده ارتش است و عنوان بهترین بازیگر زن به شهرزاد بداغی تعلق گرفت اما به دلیل نداشتن شرط وابستگی درجه یک به خانواده ارتش مقام اول به وی تعلق نگرفت و سکوی اول زن خالی ماند.

وی ادامه داد: تولید آثار هنری شهدا نباید صرفا برای کسب مقام و جایزه باشد و نباید از شهدا برای منافع خودسکو بسازیم و در تولید آثار هنری در این زمینه واکاوی زندگینامه شهدا باید به دور از تحریف و اغراق انجام شود.

وی گفت: برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر «میثاق» در ۲۰ مهر که زادروز عباس دوران است مایه خرسندی است.

کد خبر 1223306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha