تقویت شرکت های دانش بنیان راه حل تدریجی معضل بیکاری است

شعبانی گفت: تقویت شرکت های دانش بنیان و تجاری کردن نتایج تحقیقات این مراکز از بهترین راه های مردمی کردن اقتصاد و حل تدریجی معضل بی کاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز پنجشنبه (۲۱ مهر) در جریان بازدید از مرکز رشد فناوری شهرستان جهرم گفت: خوشبختانه دستاوردهای بزرگی در مرکز رشد جهرم قابل مشاهده است و برای حصول توفیقات بزرگ تر و جبران عقب ماندگی های به جا مانده از گذشته، باید با همت مضاعف تلاش کنیم. 

 

فرماندار ویژه جهرم با ابراز خرسندی از فعالیت شرکت های مختلف در این مرکز تصریح کرد: تقویت شرکت های دانش بنیان و تجاری کردن نتایج تحقیقات این مراکز از بهترین راه های مردمی کردن اقتصاد و حل تدریجی معضل بی کاری است.

 

شعبانی بر ضرورت کمک به شرکت های دانش بنیان برای تجاری‌سازی فعالیت‌هایشان تاکید داشت و خواستار همکاری همه جانبه در راستای توسعه و تقویت شرکت های دانش بنیان شد.

 

فرماندار ویژه جهرم در پایان اظهار کرد: باید شرکت‌هایی را که به مرحله تجاری‌سازی نرسیده‌اند را با پرداخت تسهیلات و اعتبارات مورد نیاز حمایت کنیم تا فکر و خلاقیت‌شان به مرحله خدمت به مردم و عرضه در بازار برسد.

 

در این بازدید جمعی از مسئولان ادارات شهرستان جهرم نیز حضور داشته و فرماندار ویژه این شهرستان را همراهی کردند.

کد خبر 1223307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha