از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها برای اجرای کاداستر استفاده شود

مدرسی گفت: از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات و رسانه ها برای اجرای کاداستر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ سید محمد رضا مدرسی در جلسه قرارگاه حدنگاری سردار شهید سلیمانی شهرستان یزد با اشاره به اینکه ملک و املاک از پشتوانه های مردم استان یزد محسوب می شود ، گفت : امیدواریم با استفاده درست از موقعیت پیش آمده در اجرای کاداستر در دوره جدید مدیریت اداره کل ثبت اسناد استان ، حل مشکلات ثبتی و حقوقی مردم شهرستان را شاهد باشیم.

فرماندار یزد افزود: در خصوص اجرای قانون حدنگار و صدور اسناد کاداستری باید به صورت جدی به جای تبلیغ حاکمیت ، از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات که مورد اعتماد مردم هستند استفاده کنیم تا بتوانیم در مسیر اعتمادسازی جهت دریافت اسناد و تعویض اسناد دفترچه ای به کاداستری موفق شویم.

وی+ با تأکید بر تلاش دستگاهها برای دریافت اسناد مالکیت اراضی و املاک زیرمجموعه خود و ارتقا از وضعیت فعلی و بهبود فعالیتها ، همکاری جدی دستگاههای مرتبط به زمین و املاک با اداره ثبت اسناد و تشکیل مستمر جلسات برای بررسی روند پیشرفت اجرای کاداستر در سطح شهرستان را خواستار شد.

فرماندار یزد در پایان یکی از راهکارهای موفقیت در اجرای این قانون و ترغیب مردم به دریافت سند مالکیت و تعویض اسناد دفترچه ای و منگوله دار قدیمی را آگاه سازی آنها با استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه ها عنوان کرد.

کد خبر 1223313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha