کانون «شهید رحمانیان» جهرم میزبان ارادت مندان به اهل بیت (ع) بود

ترابفرد گفت: آیین جشن و سرور به مناسبت میلاد پیامبر مهربانی ها (ص) و حضرت امام صادق (ع) با اجرای برنامه مولودی خوانی در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم برگزار شد.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در سالروز ولادت آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) و سالروز میلاد امام ششم شیعیان حضرت امام جعفر صادق (ع)، کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» پذیرایی ارادت مندان خاندان اهل بیت (ع) بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم افزود: برنامه های این کانون در 2 نوبت برگزار شد که بخش نخست آن همراه با اقامه نماز مغرب و عشا بود.

 

وی ادامه داد: در این برنامه، حجت الاسلام «دستداده»، امام جماعت مسجد به بیان سخن در وصف این مناسبت فرخنده پرداخت و ذاکر اهل بیت (ع) نیز مولودی خوانی کرد.

 

ترابفرد خاطرنشان کرد: همچنین در بخش دوم این مناسبت نیز که همراه با آیین جشن و سرور هیات مذهبی «حضرت رقیه (س)» وابسته به این کانون فرهنگی هنری بود از ساعت 20 تا 22 برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: این برنامه نیز با سخنرانی امام جماعت مسجد و مولودی خوانی «عطایی» ذاکر اهل بیت (ع) و با حضور پرشور بچه های مسجد همراه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» اظهار کرد: همچنین به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری ایستگاه صلواتی در خیابان جنب مسجد برپا و از خودروهای عبوری و شهروندان با توزیع شیرینی و شربت پذیرایی شدند.

 

 

کد خبر 1223318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha