برگزاری طرح اطعام رضوی،همدلی نبوی با طبخ ۱۶هزار پرس غذای گرم در کرمانشاه

امامیان گفت: طرح اطعام رضوی، همدلی نبوی با طبخ ۱۶هزار پرس غذای گرم در سالروز میلاد حضرت رسول(ص) در منزل محرومین سراسر استان کرمانشاه اجرا می شود.

سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، ضمن تبریک میلاد حضرت رسول(ص)و هفته وحدت،گفت: به همت خادمیاران رضوی و عنایت حضرت رضا(ع) به مناسبت هفته ی وحدت در سالروز میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ع) طرح اطعام رضوی همدلی نبوی در سراسر استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ،افزود: اتحاد جامعه اسلامی بر محور عقلانیت دین مبین اسلام، به عنوان یک اصل در سیره نبوی شناخته می‌شود و این اتحاد و یگانگی راهی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

 

 وی خاطر نشان کرد:۱۶ هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین در ۲۱ آشپزخانه در سراسر استان طبخ و بین خانواده های محروم شناسایی شده از طریق شبکه محله ای و منطقه ای توزیع خواهد شد.

 

 دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه ،تصریح کرد:وحدت اسلامی یک باور و اعتقاد راسخ است که ریشه در آموزه‌ها و نصوص قرآنی و روایی ماست. در واقع وحدت اسلامی از آرزوهای شیرین و دیرین امت اسلامی بوده و انسجام در زیر سایه اسلام، عمل به قرآن و سیره نبوی رسول اکرم (ص) است.

کد خبر 1223323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha