دشمن توان دیدن وحدت و بیداری مسلمانان را ندارد

ماموستا شیخی،گفت: وحدت کامل بین مسلمانان سنی و شیعه در کشور ایران اسلامی به خوبی نمایان است و دشمن توان دیدن این وحدت و بیداری را ندارد.

ماموستا ملا احمد شیخی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به ضرورت وحدت بین مسلمانان ،گفت:مسلمانان دارای مشترکات بسیاری هستند که اعتقاد به پیامبری حضرت محمد (ع) مهم ترین مشترکات و عامل اصلی وحدت برادران اهل سنت و تشیع است.

 

امام جمعه ثلاث باباجانی ،افزود: مسلمانان شیعه و سنی در طول هفته وحدت با شرکت در جشن های این ایام به دشمنان ثابت می کنند که در حفظ وحدت بین خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند،ملت مسلمانان ایران اعم از شیعه و سنی برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب تلاش فراوان دارند و هیچ گاه فریفته دشمنان قسم خورده نظام نمی شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال بانی وحدت، پیامبر اکرم(ص) داعی و ما مجری این مقوله هستیم و پیامبر اکرم(ص) رحمتی برای عالمین و کائنات است.

 

 

ماموستا شیخی،تصریح کرد: ملت مسلمانان ایران اعم از شیعه و سنی برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب تلاش فراوان دارند و هیچ گاه فریفته دشمنان قسم خورده نظام نمی شوند.

 

امام جمعه ثلاث باباجانی ،اظهار کرد: مسلمانان دارای مشترکات بسیاری هستند که اعتقاد به پیامبری حضرت محمد (ع) مهم ترین مشترکات و عامل اصلی وحدت برادران اهل سنت و تشیع است که با وجود نقشه ها و تهاجم های مختلف فرهنگی و سیاسی دشمنان، مسلمانان استان کرمانشاه با بصیرت و هوشیاری در برابر این اهداف شوم ایستادگی کرده اند.

 

وی در پایان گفت: هفته وحدت فرصتی مطلوب برای انتقال و تعمیم صفا و صمیمیت در بین شیعه و سنی است که این حدت و انسجام پایدار خواهد ماند.

 

کد خبر 1223327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha