توسعه گردشگری شهرستان فریدونشهر در چارچوب حفظ فرهنگ اصیل مردم

جان نثاری با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان فریدونشهر گفت: بایستی به این شهرستان بر اساس الگوی گردشگری نگاه کنیم تا با ایجاد زیرساخت ها گردشگری شاهد رونق این صنعت در شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان «محمدرضا جان‌نثاری» در نشست صمیمانه با نخبگان شهرستان فریدونشهر بیان کرد: بیشترین دغدغه نخبگان این شهرستان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و مهاجرت جمعیت است. ما نیز با تأکید بر این مهم معتقد هستیم می توان با ارائه خدمات مناسب رفاهی به مردم از جمله جوانان بر فعالیت های فرهنگی نیز سرمایه گذاری کنیم تا همانگونه که مردم شهرستان فریدونشهر انتظار دارند بتوانند اصول انقلابی گری خود را حفظ کنند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان فریدونشهر ادامه داد: بایستی به این شهرستان بر اساس الگوی گردشگری نگاه کنیم تا با ایجاد زیرساخت ها گردشگری شاهد رونق این صنعت در شهرستان باشیم. البته بایستی مراقبت کنیم تا علاوه بر توسعه گردشگری شاهد تهاجم فرهنگی در شهرستان فریدونشهر نباشیم و فرهنگ اصیل مردم این شهرستان حفظ شود.


این مسئول با اشاره به دغدغه مردم شهرستان فریدونشهر مبنی بر مدیریت منابع آب با اولویت شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به مطالب عنوان شده نیاز است شرکت آب منطقه ای همراهی و همکاری بیشتری در حوزه مدیریت منابع و مصارف آب داشته باشد.


جان‌نثاری عنوان کرد: گلایه از عملکرد آموزش و پرورش از جمله مشکلات نخبگان شهرستان فریدونشهر است که می طلبد نگاه عمیق تری به این حوزه گردد و با فراهم کردن زیرساخت ها شاهد کاهش مشکلات باشیم. از جمله نکات قابل توجه در صحبت های نخبگان درخواست آموزش دینداری به صورت جدی در آموزش و پرورش است که به دلیل این نگاه ویژه از نخبگان شهرستان قدردانی می کنیم.


وی با بیان اینکه مدیریت استان آمادگی انجام کارهای ریشه ای در شهرستان ها جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارد، خاطر نشان کرد: نخبگان شهرستان فریدونشهر معتقد هستند اغتشاشات اعتقادشان به جمهوری اسلامی را محکم تر کرده است. این نوع نگاه برای ما جای مباهات را دارد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به نگاه دولت به مناطق محروم، عنوان کرد: عدد و رقم های توزیع اعتبارات گویای نکته ویژه دولت به مناطق محروم است. تلاش خواهیم کرد با توزیع عادلانه اعتبارات و پیگیری مشکلات عدالت نسبی میان همه شهرستان های استان برگزار شود.

کد خبر 1223334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha