ورزش بهترین بهانه وحدت اجتماعی است

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش سوق دهید گفت: ورزش سلامت روحی و روانی و وحدت اجتماعی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام‌ « سعید مهدوی »  امروز ( پنج‌شنبه، ۲۱ مهر) در جمع ورزشکاران شهرستان تالش در جشنواره ورزشی وحدت امت رسول الله (ص) که به مناسبت تجلی وحدت جوانان شیعه و سنی برپا شد گفت: ورزش یکی از بهترین بهانه ها برای وحدت آفرینی و انسجام در ملت ها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان همیشه در حال تفرقه افکنی در کشور هستند افزود: جامعه ورزشی باید از الگوهای وحدت ساز جامعه باشند و مردم را به اتحاد و هم دلی دعوت کنند.

وی اذعان کرد: مقدمات شکل گیری تمدن نوین اسلامی فراهم شده است یکی از پایه های اساسی شکل گیری تمدن نوین اسلامی وحدت کلمه است.‌


حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: مسئولان اگر در فکر پرورش جوانان و نوجوانان نباشند و آنان را در برابر توطئه های دشمنان آگاه نکنند یقینا برخی از جوانان به صورت نا آگاهانه و بر اساس نیازهایی که دارند به سمت دشمنان گرایش می یابند.


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: از جوانان و نوجوانان حمایت کنید و زمینه جذبشان در بخش های مختلف فرهنگی، قرآنی و ورزشی را بیش از پیش فراهم کنید.‌

کد خبر 1223347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha