مردم با غیرت  ایران اجازه دخالت دشمنان در امور کشور را نمی دهند/ اغتشاشات گوشزدی برای مسئولان در حل سریع مشکلات اقتصادی بود

آیت الله نورمفیدی گفت: غیرت و تعصب ملی مردم ایران اجازه نمی دهد بیگانگان در امور کشور دخالت کنند و به اهدافشان برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه 22 مهر) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به اغتشاشات روزهای گذشته در کشور، گفت: ربشه این اغتشاشات از چهار ماه قبل (خردادماه) در یکی از اندیشکده‌های آمریکایی برنامه‌ریزی شده بود.

 

امام جمعه گرگان افزود: این اندیشکده به سران و مسئولان آمریکایی توصیه کرده بود که با افراد و گروه‌ها در اغتشاشات همراهی کنند و رئیس جمهورشان نباید مذاکرات را قبول کند.

 

وی ادامه داد: آنها پیش بینی کرده بودند با قبول بایدن در مذاکرات، وضع ایران خوب شده و دیگر همراهی مردم این کشور را در رسیدن به اهداف خودشان نداشته باشند.

 

آیت الله نورمفیدی خطاب به دشمنان تاکید کرد: ملت ایران با داشتن ۳۰۰ هزار شهید و نیروهای نظامی و انتظامی هیچ گاه اجازه نمی دهند ایران هم تبدیل به افغاستان شود.

 

وی گفت: غیرت و تعصب ملی مردم ایران اجازه نمی دهد بیگانگان در امور کشور دخالت کنند و به اهدافشان برسند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه در این اغتشاشات اروپایی‌ها هم تحت تاثیر آمریکا قرار گرفته بودند، افزود: با فروکش شدن این اغتشاشات و آران شدن اوضاع کشور آنها دیپلمات‌های خود از ایران را فرا خوانده اند تا نشان دهند وضعیت ایران و امنیتش خوب نیست و کار این نظام تمام شده است.

 

وی گفت: گزارش های گرفته شده نشان می دهد که رسانه های فارسی زبان معاند در این اغتشاشات بیش از ۱۷ هزار و ۳۰۰ دروغ همچون به قتل رساندن مهسا امینی، فوت رهبر معظم انقلاب، به خاک و خون کشیده شدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط اشنویه و غیره علیه ایران اعلام کردند.

 

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: امروز آمریکا نمی تواند قدرت ایران در منطقه و جهان را ببیند و به یک سری اقداماتی دست می‌زند.

 

وی گفت: وظیفه پدران و مادران صحبت کردن با فرزندانشان است تا مسائل هیجانی و تحریک‌آمیز دور باشند و در اغتشاشات شرکت نکنند.

 

امام جمعه گرگان همچنین اغتشاشات اخیر گوشزدی برای مسئولان برای حل سریع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرد و افزود: با ارتباطات برقرار شده با کشورهای همسایه و آسیایی، امیدواریم به زودی مشکلات برطرف شوند.

 

وی سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و هفته وحدت را تبریک گفت و ادامه داد: باید با وحدت و همدلی خود نگذاریم دشمنان به اهداف خود برسند.

 

کد خبر 1223455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha