علت توطئه‌های دشمنان شکست خوردن پی‌درپی آنان از جوانان است

حجت‌الاسلام فلاح گفت: علت این دروغ پراکنی ها و توطئه ها نیز شکست خوردن پی در پی کشورهای غربی و آمریکا از جوانان این نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گیلان، حجت الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ضمن  دعوت خود و شرکت کنندگان به تقوای الهی به ولادت پیامبر خوبی ها حضرت محمد (ص) و فرزند گرامی ایشان امام جعفر صادق(ع) اشاره و این ایام فرخنده را تبریک گفت.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش در ادامه ولادت پیامبر اکرم را به روحی تشبیه کردند که با آمدنش به جامعه مرده آن زمان حیات بخشید.

 

وی وجود پیامبر اکرم(ص) را قرآن مجسم خواند و تصریح کرد: پیامبر اسلام نقطه مشترک بین همه جوامع اسلامی است.

 

حجت الاسلام فلاح به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: عده ای افراد خودفروخته در داخل و خارج از کشور سعی دارند که سایه دشمنان نظام و انقلاب را در مدیریت این تحرکات و اغتشاشات کم رنگ جلوه دهند که مردم فهیم ایران اسلامی قطعا می دانند که نقش کشور های غربی و آمریکا چقدر در این تحرکات و ترقه بازی ها پررنگ است.

 

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش تصریح کرد: علت این دروغ پراکنی ها و توطئه ها نیز شکست خوردن پی در پی کشورهای غربی و آمریکا از جوانان این نظام اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام فلاح گفت: ما از این اغتشاشات باید درس بگیریم و اجازه ندهیم جوانان و نوجوانان پاک نظام مقدس ایران اسلامی با ترویج خشونت در فضای مجازی استعماری آسیب ببینند و قربانی شوند.

 

امام جمعه بخش کرگانرود تالش به اجلاس کشورهای حاشیه دریای خزر در هفته گذشته اشاره و آن را یک گام بزرگ برای تحولی عظیم در حوزه سیاسی و اقتصادی کشور ایران و کشور های منطقه دانست.

کد خبر 1223489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha