رسول اکرم(ص) در قیامت بهترین، پناه انسان است/انس با قرآن؛ سفارش پیامبر(ص)

مسئول شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد گفت: پیامبر اسلام مظهر مهربانی و رحمت الهی است و در روز قیامت که همه دنبال پناهگاه می گردند، رسول اکرم(ص) بهترین پناه انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام محمد عرب در جشنواره قرآنی جنّت روستای محمدآباد ابوزیدآباد گفت: پیامبر اسلام مظهر مهربانی و رحمت الهی است و در روز قیامت که همه دنبال پناهگاه می گردند، رسول اکرم(ص) بهترین پناه انسان است.

 

مسئول شورای فرهنگی روستای محمدآباد ابوزیدآباد افزود: ما باید با پیروی از رسول خدا و اهل بیت(ع) خودمان را به آن حضرت نزدیک کنیم.

 

حجت الاسلام عرب ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام(ص) داری شخصیت ویژه ای بودند به اندازه ای که تاکنون ابعاد شخصیتی ایشان برای بسیاری روشن نشده است.

 

این کارشناس مذهبی و فعال فرهنگی افزود: راستگویی، امانتداری، وفای به عهد و خوش خلقی از ویژگی های مهم پیامبر اسلام(ص) است.

 

حجت الاسلام عرب با بیان اینکه یکی از ويژگی‌های عرفانی پیامبر گرامی(ص) مأنوس بودن با قرآن بود، گفت: انس و ارتباط و تدبر در قرآن کریم یکی از سفارشات مهم پیامبر اکرم صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام بوده است.

 

وی افزود: در تربیت دینی، انس با قرآن ضرورتی اجتناب ناپذیر است و سعادت دنیا و آخرت و خوشبختی فرد و جامعه ما در پرتو الگوگیری از منبع عظیم وحی و در یک کلام، در سایه انس با قرآن شکل می گیرد.

 

ششمین جشنواره قرآنی جنّت به همت شورای فرهنگی روستای محمدآباد و با همکاری خانه قرآن ثامن الائمه(ع) و کانون فرهنگی ثامن الائمه(ع) برگزار شد.

کد خبر 1223504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha