لزوم تعامل مردم و مسئولان برای پاسداری از امنیت و هوشیاری خانواده‌ها

ماموستا حسینی بر لزوم تعامل مردم، مسئولان و دستگاه‌های مختلف برای پاسداری از امنیت و هوشیاری خانواده‌ها و جوانان در وقایع اخیر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «ماموستا سیداحسن حسینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: در وقایع اخیر، عده‌ای از نوجوانان و جوانان احساساتی شده و در اغتشاشات شرکت کردند، در حالیکه این وقایع توطئه دشمنان بوده و خانواده‌ها نباید اجازه دهند جوانان فریب دشمنان را بخورند و دچار مشکل شوند.

 

 

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه امنیت نعمت بزرگی برای همه اقشار جامعه در هر مملکتی به شمار می‌رود، افزود: همه باید مراقب امنیت، جوانان و خانواده‌ها باشیم و از بروز ناامنی ممانعت کنیم، چراکه بدون وجود امنیت، هیچ کاری پیش نمی‌رود.

 

 

وی بر لزوم تعامل مردم، مسئولان و دستگاه‌های مختلف برای پاسداری از امنیت و هوشیاری خانواده‌ها و جوانان در وقایع اخیر تاکید کرد و گفت: همه باید برای حفظ امنیت جامعه بکوشیم.

 

 

ماموستا حسینی از مسئولان به ویژه دستگاه قضایی استان خواست، با رافت و رحمت اسلامی با دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر برخورد کنند و زمینه آزادی آنان را فراهم نمایند.

 

 

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: ناسپاسی نعمت‌های پروردگار عامل از دست رفتن آن است و اگر می‌خواهیم امنیت و آسایش داشته باشیم، باید قدردان نعمت‌های خداوند بوده و در راستای حفظ آن از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

 

 

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه‌ها ضمن تبریک هفته وحدت، به ویژگی‌های شخصیتی پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: رسول خدا نه تنها نسبت به اهل ایمان، بلکه نسبت به کفار نیز اهل گذشت و مدارا و رحمت بود، بنابراین ما نیز باید رهرو ایشان باشیم.

 

 

وی اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن هر جا از اطاعت بندگان نسبت به خود بحث کرده، از فرمانبرداری اهل ایمان نسبت به پیامبر(ص) هم صحبت کرده است که نشان از عظمت رسول خدا دارد.

کد خبر 1223505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha