دشمن با ایجاد اغتشاش به دنبال کند کردن  مسیر توسعه  در کشور است

فرماندار زهک گفت: دشمن دنبال بهانه بود تا با ایجاد اغتشاش مسیر این توسعه را کٌند کند که با بصیرت شما مردم عزیز این توطئه‌ را نیز خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، در آستانه ولادت رسول مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام همایش (پیامبر رحمت محور وحدت) با حضور باشکوه علما و معتمدین شیعه و سنی در شهرستان زهک برگزار شد

 

دهمرده فرماندار زهک در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگاران گفت: این حضور حداکثری اقشار مختلف مردم سیستان نشان دهنده اوج وفاداری و بصیرت مردم این خطه نسبت به نظام و انقلاب است.

 

دهمرده اظهار داشت: مردم سیستان همیشه و در برهه های مختلف ثابت کردند که دشمنان و بدخواهان نظام  نخواهند توانست بین مردم و این نظام و انقلاب فاصله ایجاد کنند.

 

فرماندار زهک همچنین با اشاره به اقدامات دولت ایران قوی در سطوح ملی؛ استانی و شهرستانی سرعت گرفتن رشد و توسعه کشور و استان را در مولفه های مختلف دلیل عصبانیت دشمنان عنوان کرد و گفت: بهمین علت دشمن دنبال بهانه بود تا با ایجاد اغتشاش مسیر این توسعه را کند کند که با بصیرت شما مردم عزیز این توطئه‌ را نیز خنثی کردند.

 

حجت الاسلام باقربیک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و حجت الاسلام پوراندخت امام جمعه شهرستان زهک نیز در این همایش طی سخنانی اغتشاشات اخیر را محکوم و بر هوشیاری بیش از پیش مردم تاکید کردند.

کد خبر 1223510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha