دانشجویان هوشیار باشند دستاویز دشمنان و معاندین قرار نگیرند

رجبی گفت: در مقابل هجمه ها و فتنه های دشمن که هدفی جز ضربه به پایه های مستحکم نظام ندارند؛ گاهی با بذل جان باید از نظام مقدس اسلامی دفاع کنیم و در این میان نقش دانشجو بسیار پررنگ است و باید هوشیار باشند که دستاویز دشمنان و معاندین قرار نگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، «حسین رجبی» در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی با روسای دانشگاه ها و مراکز علمی- آموزشی بیان کرد: دانشجویان امروز، مسئولان، پدران و مادران آینده کشور هستند و از این حیث نقش دانشجو در جامعه و اعتلای نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت است، اما متاسفانه حوادثی که در برخی دانشگاه ها در ایام اعتراضات رخ داد، زیبنده شان و جایگاه دانشجو و دانشگاه نبود.

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: نظام برای قشر دانشجو اهمیت و احترام ویژه قائل است، زیرا آنها را آینده سازان ایران اسلامی می داند و به همین واسطه فضای انتقاد و مطالبه گری در دانشگاه ها فراهم است و حاکمیت هم شنوای موارد مطروحه از سوی این قشر فرهیخته و تحصیلکرده بوده و هست.

 

وی عنوان کرد: به تعبیر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی؛ جمهوری اسلامی حرم است و وظیفه همه دفاع و حراست از این حرم مقدس است و در این مسیر همانند دوران دفاع مقدس شاید نیاز به فدا شدن جان ها باشد.

 

رجبی تأکید کرد: آتش کشیدن پرچم ایران اسلامی که مزین به نام "الله" است، نشان داد که اغتشاشگران ماهیت دین و نظام اسلامی را مورد هدف قرار داده اند و سایر مطالبات آنها در حوزه های مختلف بهانه ای بیش نیست و مجدد اعلام می کنیم؛ پرچمی که با خون صدها شهید برافراشته شود، با آتش عده ای فریب خورده پایین نخواهد آمد.

 

وی تصریح کرد: در مقابل هجمه ها، توطئه ها و فتنه های دشمن که هدفی جز ضربه به پایه های مستحکم نظام ندارند؛ با قلم، رفتار و گاهی با بذل جان باید از نظام مقدس اسلامی دفاع کنیم و در این میان نقش دانشجو بسیار پررنگ است و باید هوشیار باشند که دستاویز دشمنان و معاندین قرار نگیرند.

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نظام همیشه با بصیرت مردم و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از بسیاری از فتنه ها عبور کرده است و قطع یقین از این فتنه پیش آمده هم عبور خواهیم کرد تا خاری در چشم دشمنان شود و معتقدم با همت، تلاش و کار جهادی مسئولان و با همین جوانان فریب خورده اسرائیل غاصب را از صفحه روزگار محو می کنیم.

 

کد خبر 1223532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha