استقبال و پذیرایی از ۱۰ هزار زائر پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی

حجت الاسلام بخشی پور گفت: از ۲۸ صفر تاکنون با برپایی پنج موکب میقات الرضا(ع) در خراسان جنوبی از ۱۰ هزار زائر پاکستانی با هزینه کرد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار استقبال و پذیرایی شد.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در راستای پذیرایی از زائران پاکستانی اقدام به برپایی پنج موکب در این استان کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه گفت: این مواکب از ۲۸ صفر تاکنون در شهرستان های قاین، خضری، بیرجند و نهبندان جهت استقبال و پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شدند.

 

وی با بیان اینکه از ۲۸ صفر تاکنون ۱۰ هزار زائر پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی مورد پذیرایی قرار گرفتند، افزود: تاکنون در این مواکب از ۹۶ هزار و ۵۱۰ زائر ایرانی پذیرایی شده است.

 

حجت الاسلام بخشی پور ادامه داد: سه هزار و ۷۵۰ زائر پاکستانی در مسجد جامع خضری، ۲ هزار و ۹۰۰ زائر در امامزاده زید(ع) قاین، ۸۱۸ نفر در امامزادگان باقریه(ع) بیرجند، یک هزار و ۷۷۷ نفر در امامزاده سیدعلی(ع) و ۶۲۰ نفر در مسجد ابوالفضل(ع) نهبندان مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: در این مواکب ۱۰ هزار آب معدنی، ۱۰ هزار پرس غذای گرم توزیع و خدمات پزشکی ارائه شده است و ۵۰۰ نفر در مواکب استان اسکان داده شدند و تا زمان برگشت زائران پاکستانی این مواکب برپا هستند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1223548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha