جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در روستای دزک برگزار شد

لله گانی دزكی گفت: مراسم جشن سالروز میلاد با شکوه پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و سالروز ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» در روستای دزک برگزار شد.

«مهران لله گانی دزكی» در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مراسم جشن سالروز میلاد با شکوه پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و سالروز ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» در روستای دزک برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» مسجد امام حسین (ع) روستای دزک ادامه داد: مردم و عاشقان اهل بیت (ع) به ویژه نوجوانان و جوانان مسجدی روستای دزک در شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری با حضور در این جشن ارادت خود را به ائمه اطهار و این دو نور الهی ابراز داشتند.

 

وی ابراز کرد: ماه ربیع الاول همان گونه که از اسم آن پیداست بهار ماه ها می باشد؛ به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویدا است، در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهای زیبایی او بر زمین فرود آمده است، زیرا میلاد رسول خدا (ص) در این ماه است و می توان ادعا کرد از اول آفرینش زمین رحمتی مانند آن به خود ندیده است.

 

لله گانی دزكی گفت: ذکر فضایل و مناقب، سیره و شخصیت و ویژگی‌ های اخلاقی و رفتاری رسول مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) و همچنین حضرت امام جعفر صادق (ع) جزو اهم مطالبی بود که در این محافل نورانی مطرح و برای مردم تبیین شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» مسجد امام حسین (ع) روستای دزک ادامه داد: همچنین در این مراسم معنوی ذاکر و مدیحه سرای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در خصوص این مناسبت فرخنده به مداحی پرداخت که مورد استقبال مردم و جوانان قرار گرفت.

 

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کتابخوانی، توزیع شربت و شیرینی و آذین بندی مسجد امام حسین (ع) و محله از دیگر برنامه های جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری «ابوتراب» روستای دزک بود.

 

کد خبر 1223586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha