انس با قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

ادب، انس با قرآن کریم و معارف اهل بیت و عصمت و طهارت(ع) را یکی از راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان عنوان کردوگفت: حركت در مسير قرآن زمينه‌ساز سعادت و رستگاري بشر و تقويت روحي و معنوي انسان است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ «مرضیه ادب» ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: ایام میلاد با سعادت حضرت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) بهترین فرصت برای تجلیل افراد فعال در عرصه قرآن در کانون فرهنگی هنری جهادیه بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان، حركت در مسير قرآن را زمينه‌ساز سعادت و رستگاري بشر و تقويت روحي و معنوي انسان دانست وافزود: خوشبختانه به بركت انقلاب و در سايه استقرار نظام مقدس جمهوري اسلامي نشر و ترويج مفاهيم و تعاليم قرآني در جامعه رشد چشمگيري داشته و با وجود نهادها و سازمان‌هاي فعال در حوزه آموزش و پژوهش و ترويج قرآن، گرايش به آموزه‌هاي اين كتاب معجزه‌گر الهي افزايش يافته است.

 

وی بابیان اینکه توجه کردن به قرآن موجب گره گشایی در کار مردم می شود اضافه کرد: روی آوردن به قرآن همه مشکلات و دردهای بشر را برطرف می کند.

 

ادب با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی کانون فرهنگی هنری مسجد النبی(ص) جهادیه با محوریت مسابقه حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت اظهارداشت: این جشنواره در ۴ رده سنی دختران و پسران و  در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و پایه های اول تا نهم با محوریت حفظ سوره های جزء 30 قرآن برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جهادیه سمنان تصریح کرد: این مسابقات در محل مسجد النبی(ص) جهادیه برگزار شده است که نفرات برتر این مسابقات در شام میلاد نبی اعظم(ص) در مسجد تجلیل شدند.

 

وی افزود:کانون فرهنگی هنری جهادیه یکی از کانون های مجری طرح تربیت قاری قرآن کریم و مسابقات قرآنی بچه های مسجد بوده است که زیر نظر استاد محمدیان کلاس های مختلفی را برگزار کرده است.

 

ادب هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را بالا بردن معرفت قرآنی ، درک هرچه بهتر مفاهیم و آیات الهی و تقویت تلاوت قرآن دانست وافزود : مطالعه قرآن و انجام دستورات آن  باعث رشد و تعالی فردی و خانوادگی و کاهش آسیب های روحی و روانی خواهدشد.

 

کد خبر 1223618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha