مرزداران و مرزبانان شیعه و اهل سنت باید وارد میدان شوند

حجت الاسلام امامی گفت: مرزداران و مرزبانان شیعه و اهل سنت باید وارد میدان شوند و توطئه‌های معاندین را با اقتضائات روز جامعه خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، «حجت الاسلام و المسلمین منصور امامی»، امروز، (۲۳ مهرماه)،در نشست صمیمی علمای پیشکسوت ارومیه اظهار کرد: مرزداران و مرزبانان شیعه و اهل سنت باید وارد میدان شوند و  توطئه‌های معاندین را با اقتضائات روز جامعه خنثی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی  با بیان اینکه امروز که تمام رسانه در اختیار دشمن است،افزود: دشمن در این راستا بسیار بیشتر در این حوزه کار می‌کند تا اثرگذار بوده و ذهن جوانان را مشوش کنند.

وی بیان کرد: تبلیغات سوء دشمن با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای و شانتاژ خبری که از تکرار دروغ اتفاق می‌افتد، جعلی‌ات را به جای واقعیت به خورد مردم داده و به قدری روی این شبهات نمایش می‌دهد که به یک بدیهی تبدیل شود.

این مسئول ادامه داد:  غربی‌ها در خصوص نشان دادن اسلام به عنوان دین خشن  تلاش مستمر کرده و باید در مقابل این توطئه نرم و طراحی شده دشمنان با قدرت بایستیم و با نشان دادن جلوه‌های مختلف از عطوفت، مهربانی، اتحاد، انسجام و همدلی امت مسلمان، این شبهه افکنی‌ها را نقش برآب کنیم که البته در این مسیر، تلاش بسیار زیادی نیاز است.

حجت الاسلام امامی تاکید کرد: قطعا ظرفیت دین بیشتر از این است که ما با نوع رفتار و سبک زندگی مردم مواجه هستیم و اگر می‌توانستیم اسلام را به صورت دقیق به اطلاع مردم دنیا برسانیم، آنها هم از آن تبعیت می‌کردند.

 

کد خبر 1223642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha