آب مورد نیاز هتل جهانگردی تخت جمشید تا ۲ هفته دیگر تامین می شود

فرخ زاده گفت: تامین آب مورد نیاز هتل جهانگردی تخت جمشید در رفع موانع گردشگری نقش موثری دارد و با همراهی خوب و مشارکت مدیران اجرایی تا ۲ هفته آینده مشکل تامین آب آن رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمد فرخ زاده، امروز شنبه (23 مهر) در ششمین پنجره واحد گردشگری با تاکید بر لزوم تامین آب مورد نیاز هتل جهانگردی تخت جمشید گفت: این اقدام در رفع موانع گردشگری نقش موثری دارد و ارائه خدمات رفاهی در کنار سایت جهانی تخت جمشید برای گردشگران ضروری است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس افزود: هتل جهانگردی تخت جمشید خدمات خوبی را به گردشگران شهرستان مرودشت می تواند ارائه کند اما سالهاست ۲۲ واحد اقامتی در ۹ هکتار زمین محدود مانده و تهران نشین ها فکری به حال توسعه این سایت برای افزایش واحدهای اقامتی و رفع سایر نیازهای گردشگران مانند خدمات رستورانی، مرکز تفریحی خانوادگی و... نکرده اند.

وی اضافه کرد: اختلافاتی هم سازمان تامین اجتماعی کشور و سازمان بازنشستگی هم وجود دارد که دود آن به چشم فارس رفته و همچنین متاسفانه این هتل سال ها در بحث میزان سهمیه تخصیصی آب مصرفی مشکلاتی داشته که در کارگروه پنجره واحد و همکاری دلسوزانه آبفای استان با همراهی خوب و مشارکت مدیران اجرایی این هتل تا 2 هفته آینده مشکل تامین آب آن رفع می شود.

فرخ زاده تاکید کرد: فارس دارای ظرفیت های مختلفی در حوزه در گردشگری تاریخی، سلامت، طبیعتگردی و... است و سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی جهت ارائه خدمات شایسته و با کیفیت، بهترین راه جذب گردشگر است.

وی اعلام کرد: درخواست های متعدد مجتمع های گردشگری، اقامتگاه های بومگردی، سفره خانه های سنتی، هتل ها، اردوگاه های گردشگری و... در کارگروه رفع موانع معاونت گردشگری ارائه شده بودند که با جلسات، بازدیدهای میدانی و پیگیری های متعدد مشکلات بیش از ۵۰ درصد از آنها رفع شده است.

کد خبر 1223661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha