رونمایی از یک عنوان کتاب در حوزه قصائد آیینی در آران و بیدگل

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل از رونمایی یک عنوان کتاب در حوزه شعر آیینی در این شهرستان خبر داد.

جواد رنجکش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) و ایام بزرگداشت حافظ، یک عنوان کتاب در حوزه شعر آیینی در شهرستان آران و بیدگل رونمایی شد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل گفت: در این مراسم که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، رئیس حوزه هنری آران و بیدگل، رئیس دفتر امام جمعه و جمعی از فعالان حوزه پژوهش و نشر و هنرمندان شعر و ادب فارسی در کتابخانه مجتهدالزمان بیدگلی برگزار شد، کتاب «صهبای صباح» رونمایی شد.

رنجکش ادامه داد: کتاب «صهبای صباح»، اثر تالیفی «عباس ایمانیان بیدگلی» است که به شرح قصائد آئینی مولانا سلیمان صباحی بیدگلی می پردازد.

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آران و بیدگل افزود: این کتاب در ۵۸۲ صفحه در قطع وزیری توسط انتشارات مکتب بیداران چاپ و منتشر شده است.

 

رنجکش خاطر نشان کرد: سخنرانی سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون اشعار سلیمان صباحی بیدگلی، ارائه گزارش نگارش کتاب توسط نویسنده کتاب صهبای صباح و شعرخوانی شاعران آیینی و اجرای برنامه حافظ خوانی توسط استاد سقایی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود. در پایان مراسم هم پوستر یادبود این آیین از سوی حاضران این محفل ادبی امضا شد.

کد خبر 1223677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha