معلمان باید از متخصص ترین و پاک ترین افراد جامعه باشند

رحمانی گفت: ثمره یک زندگی دانش آموزان آن است و معلمان باید متخصص ترین و پاک ترین باشند و وظیفه آنها تربیت نیرو و انسان ها است و باید آموزش و پرورش را جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «رجب رحمانی» در جلسه شورای آموزش و پرورش قزوین که امروز (شنبه ۲۳ مهر) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: جایگاه معلم ویژه است و ما در دوران دفاع مقدس، معلمان بسیاری را داشتیم که در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند.

 

نماینده مردم تاکستان در مجلس شواسلامی ادامه داد: به تعلیم و تربیت و نیروی انسانی آنگونه که باید توجه نشده است و وقتی انقلاب پیروز شد، معلمی همچون شهید رجایی رئیس جمهور شدند.

 

وی عنوان کرد: عدالت آموزشی موضوع مهمی است که باید براین اساس به مناطق محروم توجه خاصی شود و راجع به دانشگاه فرهنگیان این عدالت آموزشی را باید داشته باشیم و اینکه همه مسائل آموزشی را در مرکز استان متمرکز کنیم منطقی نیست.

 

رحمانی با اشاره به ضرورت تأسیس پردیس فرهنگیان در شهرستان تاکستان افزود: بخشی از دانشگاه فرهنگیان اگر در تاکستان آید مشکلی به وجود نمی آید و ما دانشگاه دولتی در تاکستان نداریم و تأسیس این پردیس سبب شده توازن و عدالت آموزشی فراهم شود.

 

وی در ادامه با اشاره به جایگاه استان قزوین اعلام کرد: این استان باید جایگاه اساسی خود را پیدا کند ۷ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان مالیات می دهیم ولی پولی که بازمی گردد پایین است و باید کاری کرد تا حداقل نیمی از این پول به استان بازگردد.

 

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام فرمودند اگر فرهنگ اصلاح شود جامعه اصلاح می شود ثمره یک زندگی دانش آموزان آن است و معلمان باید متخصص ترین و پاک ترین باشند و وظیفه آنها تربیت نیرو و انسان ها است و باید آموزش و پرورش را جدی بگیریم.

 

وی خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت تمام قد پای کار است و نهادهای فرهنگی در این تهاجماعات و مسائل اخیر باید اقدامات لازم را داشته باشند و باید شهید فهمیده ها را تحویل جامعه دهیم.

 

کد خبر 1223681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha