افتتاح کانون پرورش نخبگانی در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اصفهان

آیین افتتاحیه کانون پرورش نخبگانی در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، آیین افتتاحیه کانون پرورش نخبگانی در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) در آستانه خجسته میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و به همت تشکل نخبگانی حوزه علمیه اصفهان و معاونت پژوهش مدرسه حضرت ولی عصر عج با حضور مدیریت محترم؛ اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد.

در این مراسم «مجتبی رستمی کیا» مدیر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه ضمن تبیین جایگاه نخبگان حوزوی و نقش آفرینی که این عزیزان می توانند در سطح جامعه داشته باشند حمایت های مرکز خدمات از جامعه هدف را از مهمترین رسالت های این مرکز دانست و افزود: در طرح هدفمندی خدمات حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر با ضریب ویژه ای در امتیاز ات کسب شده در حال اجرا می باشد.

 

 همچنین حجت الاسلام «محسن جلالی»، مسوول امور نخبگان اصفهان در این مراسم فرآیند شناسایی استعدادهای برتر و عرصه های پذیرش طلاب برتر در مرکز امور نخبگان را تشریح و ابراز امیدواری کردند که این طرح ارزشمند در تمامی مدارس استان اجرا شود و در آینده شاهد افزایش کمی و کیفی استعدادهای برتر در سطح استان باشیم.

 

در این مراسم کرباسی، عامل دبیر محترم تشکل به بیان اهداف طرح و مزیت های آن در شناسایی و ارتقاء سطح آمادگی طلاب هدف جهت حضور در آزمون های مرکز امور نخبگان پرداختند.

کد خبر 1223730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha