باید در شیوه های جذب جوانان به مساجد تجدید نظر شود|جوانگرایی رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه حضور جوانان در صف آشوب گران نشان از تلاش دشمنان اسلام برای جذب نسل نو در جبهه باطل دارد، گفت: باید در شیوه های جذب جوانان به مساجد تجدید نظر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی عرب انصاری،‌ امروز (۲۳مهرماه) در آئین تودیع حجت الاسلام یوسف یوسف پور و معارفه حجت الاسلام علی اصغر اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، ضمن تحسین عملکرد حجت الاسلام یوسف یوسف پور رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: مردم استان مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند.

 

معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی استان ها با اشاره به پیشینه تدین مردم مازندران و فعالیت حوزه های علمیه در این خطه از شمال کشور، افزود: تدین سرمایه عظیم مردم این استان است که ثمرات و برکات آن درکشور دیده می شود.

 

وی با اشاره به حوادث اخیر،‌گفت: متاسفانه عده ای با وجود زندگی در ایران شیعی، نور را گم می کنند و مسیر ظلم را پیش می گیرند که باید غصه خورد، افزود:‌اجتماعی ترین روز ایران روزی که همه مردم حول محور یک مسئله عمل می کنند و آن روز روز عاشورا است.

 

حجت الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه فتنه های ضد انقلاب ما را بیشتر از این که نگران کند،‌غصه دار می کند چرا که جوانان در بین آشوب گران دیده می شوند و این به کم کاری برخی از مدیران برمی گردد،‌ادامه داد: دشمن دست جوانان را گرفته و آنها را می کشد سمت خودش می طلبد ما برای جذب جوانان و طهارت باطنی این قشر برنامه داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم جوانان پای خون امام حسین(ع) و خون های پاک شهدای دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت بمانند،‌گفت: باید در برنامه سازی در حوزه جوانان و شبکه سازی در بین این قشر تجدید نظر کنیم.

 

حجت الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه مردم اصل هستند و ما باید به سمت مردم برویم، افزود:‌ارتباط مردمی را باید از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) نظیر برخورد امام حسن مجتبی(ع) با فقیر بیاموزیم.

 

وی با اشاره به اینکه وحدت رویه در برگزاری مراسم های مناسبتی جزو وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده است، خاطرنشان شد: به دنبال مردمی کردن برنامه های این شورا هستیم.

کد خبر 1223737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha