پُست در تحقق دولت الکترونیک نقش مؤثری ایفا می کند

فرمانداری شهرستان آران و بیدگل بر نقش موثر شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در تحقق دولت الکترونیک و هوشمندسازی خدمات به مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی در جریان بازدید از اداره پست و دیدار با رئیس و کارکنان این اداره گفت: صنعت پست از قدیمی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد ارتباطی در کشور است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: صنعت پست با کاهش فاصله‌ها و بهره‌وری زمان، در توسعه خدمات عمومی نقش ویژه‌ای را ایفا کرده و این امر جز در سایه فعالیت‌های شبانه‌روزی کارمندان سازمان پست محقق نمی‌شود.

 

رضایی امانتداری و اعتماد حداکثری مردم، را از خصوصیت بارز مجموعه کارکنان پست عنوان کرد و افزود: با توجه به گستردگی خدمات و ارتباط فراگیر با اقشار مختلف مردم، پاسخگویی و تکریم مراجعان امری مهم در ارائه خدمات پستی است.

 

فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت: شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با تجهیز زیرساخت های فیزیکی، الکترونیکی و مالی نقش موثری در تحقق دولت الکترونیک ایفا می کند.

 

علی اکبر رضایی افزود: سرعت در بهبود ارائه خدمات و هوشمندسازی آن و ارائه فکرها و ایده‌های نو، راهی برای موفقیت بیشتر پست و دستیابی به اهدافی همچون پست هوشمند تجارت الکترونیک است.

کد خبر 1223743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha