آیین و دین ما  بهترین الگو برای زندگی انسان معاصر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: آیین و دین ما بهترین الگو برای زندگی انسان معاصر است و هنرمندان ما این معارف را در قالب هنر طرح می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی،«سیدقاسم ناظمی»در آیین «مهر سینمای ایران» که با حضور اهالی سینما در مجتمع سینمایی بیست و دو بهمن تبریز برگزار شد گفت: ما مفتخریم که آیین و دین ما  بهترین الگو برای زندگی انسان معاصر است و هنرمندان ما این معارف را در قالب هنر طرح می کنند و پژوهشگران در لابلای آن ارزش ها غور می کنند و برای علاقمندان و نیازمندان درک دقیقتری را ارائه می دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: دنیای امروز به شدت به سینمایی که از فطرت و انسانیت سخن می‌گوید نیازمند است و ما خوشحالیم سینمای ما و سینماگران ما در دهه گذشته اتفاق‌هایی را رقم زدند که هم راستا با سینمای انسانی است و به همین سبب است که این سینما مورد توجه جهانی قرار گرفته است.

ناظمی تصریح کرد: ما به جهت موقعیت جغرافیایی و فضای فرهنگی ظرفیت بزرگی برای گفتن حرفهای بزرگ داریم.

وی افزود:  تبریز یکی از بزرگترین پایگا‌ه های سینمای ایران است و با تلاش بی وقفه سینماگران در طی سالهای گذشته علیرغم کمبود‌ها، کار‌های بزرگی رقم خورده است و امیدواریم با تلاش‌های هنرمندان و همراهی مسئولین از این ظرفیت عظیم هنری بهترین بهره را ببریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: اگر چه سینمای ملی ما در سطح حرفه‌ای در جریان است و رویداد‌های مبارکی را در سطح جهانی رقم زده اما بدون داشتن سینمای محلی و منطقه‌ای، سینمای ملی ضعیف‌تر خواهد شد.

براساس این گزارش ویژه برنامه مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینمای ایران و با هدف ترویج فضای نشاط، شادابی و پویایی در سینماهای کشور و همچنین در راستای عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار ‌شد.

کد خبر 1223798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha