ساخت تالار مرکزی شیراز تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد

جمشیدی با اشاره به تالار مرکزی شیراز هم گفت: تالار مرکزی شیراز در سه طبقه و بیش از ۱۴ هزار متر مربع ساخته می شود و امسال هم ۵۰ میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده است احتمالا تا سه سال آینده تمام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، امیرحسین جمشیدی، امروز یکشنبه (24 مهر) در جمع خبرنگاران گفت: سفر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت سال گذشته برگزار شد و پیگیری مصوبات سفر به عهده دفتر فنی گذاشته شد.

مدیر کل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس با اشاره به اینکه امروز در سالگرد این سفر هستیم، اضافه کرد: سه سری مصوبه داریم که نخست آن، 114 مصوبه اصلی است و در زمان انجام سفر و یک ماه بعد از آن در هیئت دولت مصوب و ابلاغ شده است که 6 هزار و 967 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و 358 میلیارد تومان معادل 62 و نیم درصد جذب شده است، اظهار کرد: علاوه بر مصوبات اولیه 18 مصوبه جدید هم گرفته و ابلاغ شد و 811 میلیارد تومان دیگر هم برای این مصوبات اعتبار گرفته شد که تاکنون یکصد میلیارد تومان آن جذب شده است.

جمشیدی با یادآوری این مطلب که سه مصوبه جدید هم از اعتبارات وزارت نفت در زمینه های راه و ورزشی در نظر گرفته شده که یکصد میلیارد تومان هم اعتبار دارد، افزود: هفت هزار و 908 میلیارد تومان مجموع اعتبار بوده که معادل حدود 50 درصد آن جذب شده است.

مدیر کل دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس با یادآوری این مطلب در طرح 57 هکتاری، طرح تفصیلی پیرامون حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) است، تاکید کرد: در این طرح هیچ اثر میراثی که ارزش تاریخی داشته باشد، تخریب نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد اصلی آن حفظ جمعیت ساکن در بافت، بهسازی در بافت و ارائه خدمات سکونت در بافت، یادآور شد: در این طرح یک متر مربع فضای تجاری در نظر نگرفته ایم.

جمشیدی گفت: مصوبات سفر برای تزریق مالی در راستای تسریع پروژه هاست.

وی اظهار کرد: موزه پاسارگاد قدیمی ترین پروژه عمرانی استان است و امیدوارم امسال بتوانیم به آن اعتبار اختصاص دهیم.

جمشیدی با اشاره به تالار مرکزی شیراز هم گفت: تالار مرکزی شیراز در سه طبقه و بیش از 14 هزار متر مربع ساخته می شود، از 19 میلیارد تومان که سال گذشته در نظر گرفته شده، 15 میلیارد تومان برای طلب پیشین پیمانکار هزینه شد و امسال هم 50 میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته شده است احتمالا تا سه سال آینده تمام می شود.

کد خبر 1223838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha