پویش مسلمانان کانادا برای ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان در این کشور

مسلمانان کانادا، پویش جمع آوری کمک های مالی را برای ساخت بزرگ‌ترین پروژه بیمارستان راه اندازی می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نیوترک پست، بخش کانادایی جمعیت اسلامی آمریکای شمالی (ISNA) پویش جمع آوری کمک های مالی برای بزرگ‌ترین پروژه بیمارستانی در این کشور را راه اندازی کرد.

فوزان خان، رئیس اجرایی ایسنا کانادا گفت: طبق توافق به دست آمده با موسسه Trillium Health Partners، صاحب پروژه بیمارستانی، در طول 10 سال در مجموع پنج میلیون دلار کانادا اهدا خواهندکرد.

 

وی گفت: نام محمد و حدیث بر دیوار بیرون ساختمان اصلی نصب خواهد شد. ماه اکتبر هرسال به عنوان ماه تمدن اسلامی در کانادا جشن گرفته می شود.

خان افزود: آنها هفته گذشته پویش آنلاین را برای بخش اول کمک مالی 250 هزار دلاری کانادا آغاز کردند و نزدیک به 20 هزار دلار کانادا جمع آوری شده است.

 

وی گفت: جوامع دیگر در این کشور با کمک های مالی در ساخت این بیمارستان مشارکت داشته اند. با ساخت این بیمارستان، نام پیامبرمان و حدیث بر دیوار بیرون ساختمان اصلی بزرگ‌ترین پروژه کشور آویخته می شود.

رئیس اجرایی ایسنا کانادا تاکید کرد: این روش منحصر به فرد برای تکریم پیامبرمان و نشان دادن محبت ما به او است. این ایده در یک فرآیند تفکر جمعی اعضای آنها شکل گرفته است که در مشارکت دادن مسلمانان در فضاهای اجتماعی بیشتر تفکر می کنند.

 

از سوی دیگر، رئیس موسسه  Trillium Health Partners Caroline Riseboro گفت: آنها انتظار دارند که مردم این کشور یک میلیارد دلار کانادا برای بیمارستان کمک کنند. پیش بینی می شود که 100 میلیارد دلار کانادا پس از تکمیل هزینه شود.

ریسیبورو گفت: علاوه بر یک میلیارد دلار کانادا که  از سازمان هایی مانند آتش نشانان، پلیس و اقوام ملیت های مختلف جمع آوری می شود. دولت کانادا نیز هزینه های باقی مانده را تقبل می کند.

وی از مسلمانان کانادا برای حمایت از پروژه این بیمارستان و تلاش ایسنا کانادا تشکر کرد.

کد خبر 1223853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha