تعهد اشتغال گلستان؛ ایجاد ۳۱۰۰۰ شغل جدید/ نیمی از تعهد اشتغال استان محقق شد

خواجه مظفری گفت: تعهد اشتغال استان گلستان در سال جاری ۳۱ هزار و ۳۱۰ فرصت شغلی است که تاکنون نزدیک به ۱۵ هزار شغل در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

«حسینعلی خواجه مظفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: تعهد اشتغال استان در سال جاری 31 هزار و 310 فرصت شغلی جدید است که تاکنون نزدیک به 15 هزار شغل در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

 


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با تأکید بر راستی آزمایی مشاغل ثبت شده در سامانه رصد گفت: در گذشته سامانه درستی وجود نداشت و آمارها هم چندان واقعی نبود اما در دوره جدید هم وزارت کار و هم استاندار تأکید ویژه ای بر ارائه آمار دقیق و درست دارند.

 


وی افزود: برهمین اساس آمارهای اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به صورت ماهانه، دو ماه یکبار و به صورت سه ماهه مورد بررسی و راستی آزمایی قرار می گیرند.

 


خواجه مظفری خاطرنشان کرد: از یکهزار و 834 مورد از شغل های ثبت شده که به صورت نمونه گیری تصادفی انجام شده بود پس از راستی آزمایی مشخص شد 74 درصد این آمارها واقعی بوده است.

 


وی ادامه داد: هرچند در همین 74 درصد هم ما هنوز حرف هایی داریم و ممکن است این مشاغل سال قبل ایجاد شده و امسال تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشد؛ بنابراین با دقت و وسواس زیادی آمارهای مربوط به اشتغال را رصد می کنیم تا آمارهای واقعی به مردم ارائه شود.

 

 

کد خبر 1223888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha