باید مثل مالک اشتر مسئولیت پذیر در مدیریت باشیم

حجت الاسلام حکمتی نیک نظارت و ارزشیابی را از اصول مدیریت اسلامی دانست و گفت: باید همانند مالک اشتر که اسم این جشنواره از آن بهره گرفته شده مسئولیت پذیر در مدیریت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حضور فرمانده و جانشین سپاه فتح و مسئول دفترنماینگی ولی فقیه در این سپاه همچنین فرماندار شهرستان بویراحمد جشنواره مالک اشتر  برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره مالک اشتر بسیج به ویژگی های مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما معتقدیم انگیزه و هدف در مدیریت اسلامی، اصل قربت الهی است.

 

حجت الاسلام «سیروس حکمتی نیک» نظارت و ارزشیابی را از اصول مدیریت اسلامی دانست و گفت: باید همانند مالک اشتر که اسم این جشنواره از آن بهره گرفته شده مسئولیت پذیر در مدیریت باشیم.

 

وی در ادامه از خصوصیت های یک مدیر موفق را داشتن علم و دانش ارزیابی کرد و گفت: مهارت و اخلاق مدیریت از دیگر خصوصیت های مدیران خوب است .

 

حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به اینکه نیروهای برتر و برگزیده در بسیج در این جشنواره تجلیل خواهند شد که باید اصل مدیریت مالک اشتر را سرلوحه خود قرار دهند افزود: موضوع جشنواره مالک اشتر فضلیت ها و کرامت انسان ها و توجه به خدمات انسان هایی است که بیش از دیگران به صورت جهادی خدمت کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضلیت های انسانی بسیجیان ارزشمند است، افزود: تفکر راهبردی، مهارت آموزی، یادگیری، شکار فرصت ها، خودسازی مستمر و قبول داوطلبانه مسئولیت ها را از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر است.

کد خبر 1223898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha