لزوم ورود جدی اصحاب رسانه به جهاد تبیین|اجازه ندهیم حقایق انقلاب تحریف شود

سردار میرشکار بر لزوم ورود اصحاب خبر و رسانه درمقوله جهاد تبیین به عنوا نیک فریضه واجب و قطعی تاکید کرد و گفت: زدودن غبار بدفهمی، تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی باید در جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد و در این حوزه باید مطالبه گر بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،سردار علیجان میرشکار امروز( ۲۴مهر) در نشست تخصصی جهاد تبیین و روشنگری مسائل روز کشور که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و بسیج رسانه سپاه کربلا برگزار شد، به هجمه های دشمنان انقلاب اسلامی طی ۴۳سال علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: دشمن با هر ابزاری تلاش دارد ایران اسلامی زمین گیر شود.

 

یادگار دفاع مقدس و تحلیل گر مسائل سیاسی با بیان اینکه بهترین راهبرد برای مقابله با جبهه نرم دشمنان انقلاب مجهز شدن به سلاح جهاد تبیین است، افزود: هر زمان در مقابل دشمن قرار گیریم از جمله جهاد در جبهه اقتصادی، سیاسی اجتماعی، فرهنگی و... جهاد است.

 

وی با بیان اینکه از زمان شکل گیری انقلاب تا تثبیت و استمرار انقلاب دشمنان اسلام درصدد براندازی انقلاب اسلامی بوده اند،‌گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در زمانی که جهان دو قطبی بود مطرح شد و دشمنان انقلاب برنتابیدند.

 


سردار میرشکار با بیان اینکه نیروی زمینی و منابع رو زمینی ایران سرآمد جهان است و دشمنان آمدند جلوی ملت بایستند، ادامه داد: سه راهبرد کلان شامل کنترل امنیتی ایران، انزوای سیاسی ایران و فرسودگی اقتصادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای محدود کردن ایران شکل دادند. پایگاه های نظامی در اطراف ایران ایجاد کردند، سیم خاردار که کاربرد نظامی دارد را تحریم بودیم اکنون نیز درحال تلاش هستن تا بهباد ما به فروش نرسد.

 


وی بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد شد و دشمن نتوانست در بحث انزوای سیاسی ایران کاری از پیش ببرد، دشمن تلاش دارد اقتصاد ما را زمین گیر کند چندسال اقتصاد بدون نفت را درحال تجربه هستیم و بازهم توطئه استکبار محکوم به شکست شده است.

 

سردار میرشکار با بیان اینکه در آینده ای نزدیک قدرت اول تامین انرژی، سوخت و اقتصاد در اختیار خاورمیانه خواهد بود، گفت:‌باید با جهاد تبیین ابعاد دشمنی و فتنه افکنی استکبار علیه ملت ایران تبیین شود.

 


وی با بیان اینکه تبیین با محافظه کاری و مجیزگوی مسئولین فرق دارد باید مطالبه گر درست باشیم، افزود: با وجود زمین های حاصلخیر در ایران باید آب های رو و زیر زمینی کنترل شود تا کشت اول کشور گویچه و هندوانه نباشد باید امنیت غذایی را محقق کنیم.

 


سردار میرشکار با تاکید براینکه مسئولین باید بفهمند یک درصد جمعیت دنیا را در اختیار داریم و برای رشد و توسعه کشور از ظرفیت نخبگانی ملت استفاده کنند،‌ ادامه داد: جهاد تبیین، پوشش و لاپوشانی نیست؛ پرده برداری و غبار روبی از منویات امامین انقلاب اسلامی در جهاد تبیین مهم است.

 

 
وی با بیان اینکه انقلاب کردیم نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت بایدگفتمان قالب سه قوا گفتمان امامین انقلاب باشد،‌ گفت: دشمن اجازه نمی دهد دولت اسلامی شکل بگیرد باید یار مسئولین باشیم باید هدف را درست تشخیص دهیم تا مطالبه گر درست باشیم.

 

سردار میرشکار از هزاره سوم به معنی هزار دانایی یاد کرد و افزود: اگر دانایی نداشته باشیم در هزار سوم کارایی نخواهیم داشت. باید معرفت دینی و بصیرت سیاسی خود را افزایش دهیم .مخاطب شناس باشیم و مطابق فهم و درک مخاطب تبیین کنیم .باید با تشخیص درست گفتمان انقلاب اسلامی در جهاد تبیین ورود کنیم .

 

وی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال موج سواری برای استفاده از احساسات جوانان، کشته سازی فریب خوردگان، روی کار آوردن گروهک هایی که دیروز در برابر مردم ایستادند و امروز به عنوان تجزیه طلب پشت ملت قرار گیرند،‌ است و در مرحله جدید نیز جنگ سفارت خانه ها و تجدید تحریم ها را پی گرفت باید همانند شهیدان آوینی، بصیر و ... افسر این جبهه باشیم و با جهاد تبیین جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

 

 
سردارمیرشکار با بیان اینکه سه دهه تلاش دشمن با همراهی اصحاب رسانه محکوم به شکست شده است،‌ خاطرنشان شد: امروز نیز نباید اجازه ندهیم حقایق تحریف شود .

 

 

وی به تجویز نسخه قطعی اینترنت برای مقابله با دشمن اشاره و بیان کرد: معتقد است صیانت از فضای مجازی باید شکل بگیرد تا دشمن مجبور بشود قوانین ایران اسلامی در حوزه فضای مجازی را بپذیرد و اجرایی کند.

 


سردار میرشکار با ابزار گلایه از مجلس شورای اسلامی برای عقب نشینی از طرح صیانت، گفت: جمهوری اسلامی مظلوم است و هرچه پیشرفت ما بیشتر شود  دشمنان انقلاب برنامه ریزی شان دقیق تر می شود نباید اجازه دهیم ملت در داخل دوقطبی شوند. همگان یاد داریم که اقشار مختلف از گره های سنی مختلف در جبهه های نبرد علیه صدام و صدمیان حاضر شدند و برای حفظ نظام جان شیرن خود را تقدیم کردند.

 

 
 

کد خبر 1223920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha