حل مشکل اهدای وام ۱۰۰ میلیونی کارآفرینی جهت تولید و فروش محصولات نابینایان

جوکار در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نابینایان استان یزد، گفت: با همکاری مسئولان در استان، مشکل وام ۱۰۰ میلیونی کارآفرینی و مکان فروش محصولات نابینایان حل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی نابینایان از نمایشگاه دستاوردهای روشن‌دلان استان بازدید کرد و در جریان این بازدید طی تماس و پیگیری تلفنی از برخی مسئولان استان، مشکل اختصاص وام صد میلیون تومانی کارآفرینی و مکانی ثابت جهت تولید و فروش محصولات تولیدی نابینایان حل شد.

 

وی در این بازدید ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی نابینایان، گفت: تلاش و همت نابینایان جهت یادگیری هنرهای مختلف بسیار ارزشمند است و آثاری که توسط این عزیزان تولید می‌شود، باکیفیت مناسب و به شکل زیبا به یک محصول نهایی تبدیل شده که نشان از زحمات آنها و مربیانشان است.

 

جوکار یکی از اقدامات ضروری را ایجاد نمایشگاهی ویژه فروش آثار نابینایان در استان اعلام کرد و افزود: اینکه اثری توسط نابینایان تولید شود و امکان فروش نداشته باشد خیلی اثرگذار نیست بلکه باید بازاریابی به بهترین شکل صورت پذیرد تا بتوانند از این راه امرار معاش داشته باشند.

 

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: با همت مسئولان فنی و حرفه‌ای و بهزیستی در استان امیدواریم بتوانیم بستری را برای فعالیت نابینایان انجام دهیم.

کد خبر 1223922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha