اجرای ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: طی هفته وحدت ۲۰ برنامه فرهنگی و هنری از جمله برپایی نمایشگاه پوستر، تولید و پخش سرود و نماهنگ، برگزاری محفل شعرخوانی و غیره در خراسان جنوبی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مجید کریمیان امروز(۲۴ مهر) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: وحدت و همدلی بین مسلمانان یکی از مهمترین موضوعات در زمین مقابله با نقشه های شوم استکبارجهانی است.

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه طی هفته وحدت ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در خراسان جنوبی اجرا شد، گفت: یکی از برنامه ها رونمایی و اجرای سرود بين المللی نور رحمت بود که توسط گروه سرود ابناءالاحرار تهیه شد و برای زائران پاکستانی به منظور ترویج وحدت و همدلی در مواکب میقات الرضا خراسان جنوبی اجرا شد.

 

کریمیان با اشاره به رونمایی از کتاب «نسیم های آسمانی» عنوان کرد: کتاب «نسیم های آسمانی» اثر حجت الاسلام «سیدحامد رضازاده» از شاعران آیینی خراسان جنوبی است که با حضور جمعی از مسئولین و مدیران استانی رونمایی شد

 

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: این کتاب شامل منظومه های عرفانی و منظومه مثنوی ترجمه دعای کمیل، مناجات شعبانیه، دعای ندبه و زیارت آل یاسین است.

 

وی بیان کرد: از جمله دیگر برنامه های هفته وحدت می توان به برگزاری شب شعر، نمایشگاه پوستر وحدت، تولید و پخش کلیپ های شعرخوانی در فضای مجازی و اجرای سرود و پخش مستند حسین (ع) در مکتب اهل سنت که از شبکه های تلویزیونی پخش شد، اشاره کرد.

 

کریمیان در پایان گفت: طی هفته وحدت نماهنگ حضرت خاتم (ص) که به همت حوزه هنری استان تهیه شده در فضای مجازی پخش شد.

 

 

 

 

کد خبر 1223927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha