قانون جامعه حمایت از معلولان به تصویب شورای ششم رسید

طهوریان عسکری با بیان اینکه شعار شورای شهر ششم در زمان رقابت‌های انتخاباتی، توجه به نیازهای معلولان در حوزه مدیریت شهری بوده است؛ گفت: بر همین اساس قانون جامعه حمایت از معلولان را به تصویب شورا رساندیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «مجید طهوریان عسکری» امروز یکشنبه (۲۴ مهر) در نشست صمیمی شهردار مشهد با جامعه نابینایان بیان کرد: شعار شورای شهر ششم در زمان رقابت‌های انتخاباتی، توجه به نیازهای معلولان در حوزه مدیریت شهری بوده است؛ بر همین اساس قانون جامعه حمایت از معلولان را به تصویب شورا رساندیم.

 

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در همین راستا بیش از ۳ صفحه قانون ویژه شهروندان معلول با ساعت‌ها کار کارشناسی آماده شد که در آن مسائل شهر و شهرسازی، عمران و ساخت‌وساز، فرهنگی، حمل‌ونقل، منابع انسانی و... اشاره‌ شده است که زمینه‌های تحول شهر و شهروند را با خود دارد.

 

وی با تقدیر از شهردارمشهد برای برگزاری نشست با جامعه افراد دارای نیازهای ویژه، اظهار کرد: چنین نشست‌هایی به مدیریت شهری در شناسایی نیازهای معلولان کمک می‌کند.

 

 طهوریان عسکری ادامه داد: با تمام توان مسائل مرتبط با حوزه معلولان را در شورای شهر پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم طی سه سال آینده برنامه تحول‌آفرینی را دراین حوزه رقم بزنیم.

کد خبر 1223969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha