با هوشیاری  مردم همیشه در صحنه  دشمنان نمی توانند به اهداف خود برسند

حجت الاسلام احمدی،گفت: با هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دشمنان نمی توانند به اهداف خود برسند .

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور،گفت: حضور و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی، مسئولیت مدیران و مسئولان کشور را بیش‌ازپیش سنگین می‌کند و هرکسی در هرجایی از این نظام مقدس که با خون هزاران هزار شهید برآمده و بالنده شده، مشغول خدمت است باید ضمن شنیدن صدای همه آحاد جامعه، بیش از تمام دیگر برهه‌های گذشته تاریخ انقلاب در برآوردن خواسته مردم و خدمتگزاری به آن‌ها بکوشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ،افزود: نیروهای انتظامی و امنیتی حساب اغتشاشگر را از مردمی که به هر دلیلی معترض هستند جدا می‌کنند و کسی که به اموال مردم و بیت‌المال و جان و نوامیس دیگران رحم نمی‌کند قطعا از مرز اعتراض عبور کرده و آشوبگرانه درصدد به هم زدن امنیت کشور است و این مطالبه همه مردم و حتی معترضین و انتقادکنندگان است که باید با این آشوبگران برخورد شود.

 

وی خاطر نشان کرد: محکومیت هتک حرمت به مقدسات دینی هدف اجتماع بزرگ مردمی و اتمام حجت به استکبار جهانی که ریشه آشوب‌ها در جهان است  لذا مردم به میدان آمدند که به آنانی که فکر می‌کردند می‌توانند به انقلاب اسلام ضربه بزنند بگویند که اگر خودشان را جمع نکنند مردم انقلابی جمعشان خواهند کرد.

 

حجت الاسلام احمدی،تصرح کرد: گروه معاندان، ضد انقلاب که به دنبال نفی حاکمیت دین بودند که اشتباه بزرگی مرتکب شدند، زیرا نمی توانند به اهداف خود با هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، برسند وبرخی فرصت طلبان که به سرعت به میدان آمدند و در تخریب اموال عمومی و مردم هیچ کوتاهی نکردند و میلیاردها تومان به کاسبان لطمه زدند بر گردن آنها دیِن است که نمی گذاریم از حلقوم آنها پایین برود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه،اظهار کرد:هر گونه اغتشاش و بی نظمی در سطح جامعه، بی قانونی است و باید با آن برخورد شود! قضیه ای  اتفاق افتاده و همه مسئولان هم ناراحت هستند این قضیه باید اصلاح شود.

کد خبر 1223984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha