بزرگداشت ۱۳ آبان امسال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد

سیفی گفت: بزرگداشت ۱۳ آبان امسال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد، زیرا استکبار جهانی در فتنه‌ای دیگر شکست خورده و از اینکه بتواند بخشی از جامعه را در برابر نظام قرار بدهد، موفق نبوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، عبدالرضا سیفی امروز یکشنبه (۲۴ مهر) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: بزرگداشت ۱۳ آبان امسال باید با سال‌های گذشته متفاوت باشد، زیرا استکبار جهانی در فتنه‌ای دیگر شکست خورده و از اینکه بتواند بخشی از جامعه را در برابر نظام قرار بدهد، موفق نبوده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر اینکه سرآغاز مبارزه با استکبار جهانی تنها در این ایام خاص نبوده افزود: از زمانی که انقلاب اسلامی آغاز شد، غرب و استکبار جهانی به این نتیجه رسیدند که ارزش‌های انقلاب در تضاد با منافع غرب در منطقه و خاورمیانه است؛ بر همین اساس تا آخرین لحظه تلاش کرد که شاه را در کشور حفظ کند.

 

وی خاطر نشان کرد: رخداد ۱۳ آبان نقطه عطف پایان حضور فیزیکی آمریکا به عنوان دشمن اصلی ایران بوده است.

 

در پایان این جلسه معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان از برگزارکنندگان جشن بزرگ خانوادگی میلاد پیامبر اکرم (ص) تشکر و قدردانی و از این برنامه به عنوان الگو در سال های اخیر یاد کرد.

 

کد خبر 1224037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha