تجلیل از دانشگاهیان روشندل، به مناسبت روز عصای سفید

مراسم تجلیل از دانشجویان، کارکنان و اساتید روشندل دانشگاه اصفهان مصادف با روز عصای سفید در محل دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان مراسم تجلیل از دانشجویان، کارکنان و اساتید روشندل دانشگاه اصفهان مصادف با روز عصای سفید در محل دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه برگزار شد.

 در این مراسم از دکتر منصور توکلی ، دکتر اصغر فروغی ، آرزو قنبری و سمیه کریمی به عنوان اعضای هیات علمی و کارکنان روشندل دانشگاه اصفهان که به ترتیب در موقعیت های فردی و اجتماعی بسیار موفق بوده و برای دانشگاه افتخار آفرینی نموده اند تقدیر به عمل آمد.

 

«حسین هرسیج»  در این مراسم ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت پیامبر(ص) و امام جعفرصادق(ع)، روز عصای سفید را به همه روشندلان دانشگاهی تبریک گفت و در ادامه تصریح کرد: امروزه، عصر اطلاعات و ارتباطات فرصت مناسبی برای همه مردم به خصوص افرادی که دارای نیازهای خاص هستند می باشد تا با بهره گیری از دانش روز بیش از پیش موفق باشند.

 

رییس دانشگاه اصفهان در ادامه افزود: شما باید به خود ببالید که علی رغم مشکلات جسمانی موفق به کسب رتبه های برتر و قبولی در دانشگاه بزرگ اصفهان شده اید و این مهم راهی برای  کسب موفقیت های بیشتر خواهد بود، زیرا معلولیت به معنای محدودیت نیست.

 

هرسیج همچنین ویژگی های انسان را از دو منظر ذاتی و اکتسابی تشریح و تصریح کرد: ویژگی های ذاتی و طبیعی مانند زن، مرد، ایرانی بودن را نمی توان تغییر داد ولی ویژگی های اکتسابی شامل ویژگی هایی است که خود انسان کسب می کند و در واقع از این طریق می توان انسان ها را ارزش گزاری کرد.

 این مراسم با حضور رییس دانشگاه اصفهان، و جمعی از اعضای هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

کد خبر 1224040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha