هلال احمر ۴۰ میلیون تومان کمک دارویی به نیازمندان پرداخت می‌کند

حیدرزاده گفت: هلال‌احمر بندر آستارا ۴۰ میلیون تومان کمک‌های دارویی و درمانی به بیماران نیازمند پرداخت می‌کند.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اظهارکرد: ارائه خدمات دارویی و درمانی به بیماران نیازمند یکی از وظایف جمعیت هلال‌احمر است.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا افزود: جمعیت هلال‌احمر علاوه بر فعالیت‌ در حوزه امداد و نجات در سایر زمینه‌ها همچون توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان، خدمات بشر دوستانه و خدمات درمانی بلاعوض فعالیت دارد.

 

وی با بیان‌اینکه جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا در مرحله جدید ۴۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک دارویی و درمانی می‌کند، تصریح‌کرد: در این مرحله قرار است به ۳۴ نفر کمک دارویی و درمانی شود که به ۱۳ نفر پرداخت شده و برای مابقی نیز پرونده تشکیل و در حال پرداخت است.

 

حیدرزاده از اجرای طرح نذر آب ۵ در روستای عنبران بخش مرکزی بندر آستارا خبر داد و گفت: این طرح همراه با اجرای ویزیت رایگان و سایر برنامه‌ها در روز ۲۸ و ۲۹ مهرماه اجراء می‌شود و تاکنون در قالب این طرح ۲ تانکر ۵۰۰ لیتری در این روستا نصب شده است.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا با اشاره به راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات ساحلی،اظهارکرد: قرار است این پایگاه در محوطه اسکله راه‌اندازی و در طول سال به ارائه خدمات بپردازد.

 

حیدرزاده خاطرنشان‌کرد: برگزاری مانور اسکان اضطراری از برنامه‌های مهم جمعیت هلال‌احمر آستارا است که در آبان سال جاری اجراء می‌شود.

 

کد خبر 1224084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha